Alla inlägg den 19 november 2007

Av nathalie åström - 19 november 2007 15:07

Efter allt i helgen har mitt liv vänt upp och ner, sådant som var min självklarhet förut, personer jag vände mig till i nöd och lust, har jag nu sagt hej då till.

Sagt hej då till framtiden med dem.

 

Har valt mig ett nytt gäng utav äldre personer, som har visat upp sig stöttande och underbara.

Och hur vi nu ska tacka dem för allt dem gjorde för mig i helgen är min nästa fråga och projekt här i livet!

 

Och måste få erkänna att jag har även skratta och dansat, mina knän är rubbade efter att jag har gillat och ramlat.

 

Godaste minnet måste vart då jag tippade baklänges och fick en Lillman rakt över mig.

Sedan även då Joakim tog några dans steg med mig.

 

Gustav kom inte och säg att du är nummer ett, för jag börjar hur länge du egentligen ska ligga och drömma, vi båda två vet att jag slår dig i allt, förutom att hitta på konstiga idéer om vad man kan göra för o skada folk..

haha men erkänn jag var rätt rolig jag också ;)

Av nathalie åström - 19 november 2007 14:15

ssssssssssuuuuuuuggg..

vill tillägga att jocke var en riktig ängel igår, och i lördags natt.

 du är den jag behöver mest nu <3



Av nathalie åström - 19 november 2007 13:34

godmorgn, nu är det inte längre morgon men eftersom detta blir mitt förta inlägg idag så inleder vi med godmorgon.


vaknade imorse med dåligt humör på topp! klädde på mig nå skönt, begav mig ner åt en apelsin sedan gick jag till bussen och frös rumpen av mig.

kommer in till skolan där jag möts utav carro som klagar på min irration!

men idag är jag inte på topp för att folk ska kommentera mitt humör.

så nu vet ni lika bra som carro att man inte ska kommentera detta humör.


Fast känner nu efter jag har äte lunch att jag är en smula gladare.

jocke ringde förut och jag måste fara hem till honom efterskolan för att över lämna nyckel,

i lördags morse försvann hans nyckel o nu är det min uppgift att låta han ta min.

Har inget val med om jag vill låta han få tillbaks den eller ej,

har dessutom mycket att ge honom nu efter vad som har hänt i lördags.


men i alla fall, idag på lektion har jag jobbat tillsammans med Johanna, och flitiga vi var så bara skrev vi klart alltihopa.

Ovido - Quiz & Flashcards