Alla inlägg den 3 november 2007

Av nathalie åström - 3 november 2007 16:19

nu har jag varit hemma ett tag, min bror och sabrina kom och tog upp mig hos jocke, eftersom jag kände ett behov av att byta om och göra mig i ordning lite.


Igår kom jag till jocke runt 4 kanske, var där och små drack, sedan for vi och fixade lite beställningar var ut till juniskär och forsa, sedan hämta vi bosse och for in till stan med honom, sedan till aron och hämta en karta öl och prata lite.

där efter hem till lägenheten där vi mest satt ett tag sedan skjusa jocke mig till ssvartvik där andrea,fia,tessan, steff osv var.

och han for till bredsand,

kvällen gick och det var väll helt ok, inte som tänkt men det dög, runt 12 - 1 kommer min bror och hämtar mig jag far till jocke och inväntar hans hemkomst, somnar i sängen men vaknar av telefonen ringer, svarar efter ett antal signaler, och vem var det inte jo polisen.

dom tyckte jocke var lite full och vågade inte släppa han till lägenheten om ingen var där, så fick snacka lite med dom och efter ett tag kom dom upp i lägenheten o snacka, sedan gick dom o jocke kom efter en 2 min kanske.

vi somnade och sov gott till klockan 8 - 9 imorse haha, jocke som var mer än död klev upp och dansade lite snyggt för mig där på golvet ( och sjung)

sedan ringde han en del och stämningen försvann en aning, men är förstående till det, så vi la oss ner och somnade in till klockan 2 -3 tiden då jockes phone ringer och vi reser oss upp letar rätt på katten svensson.

sedan fick jag göra lite korv åt oss och allt var bra, när min sista tugga var i for jag hem :)

Ovido - Quiz & Flashcards