Alla inlägg den 1 november 2007

Av nathalie åström - 1 november 2007 23:05

detta är början på något nytt, en start på något som kan förändra en hel framtid.

och jag håller mina tummar för att det förblir vi två, jag har känslor för dig och förhoppnings vis gillar han mig.

kan denna helg vara ett bra test på hur det kommer och gå ?


Av nathalie åström - 1 november 2007 22:53

kom hem från jocke för ett tag sedan, måste säga hur söt var inte katten..

jo urgullig, men rädd, fast allt löste sig då den fick sin leksak, och jag nu mer tycker synd om jocke som har problem med ljud när han sover, och denna leksak låter lite när man rör den-


___


och undra om jag ska sova så jag kommer upp imorgon och kan leva rövare då!

Av nathalie åström - 1 november 2007 17:16

nu har jag tråkigt och är extremt hungrig, och jag vill bara se kattungen nu :| håller på blii galen. nog är jag inte en katt tjej, men vem kan inte älska en liten kattunge?

eller det blir typ jockes "dotter". och jag blir styvmamma.

och stolt är jag som har köpt en bärbar toalett, och sand till den, samt katt mat.

sedan en present med kommer från huset åström/åslin två små leksaks möss=D


Av nathalie åström - 1 november 2007 16:38

nu har jag vart på stan med andrea, och jag måste säga jag kan inte vara rolig och gå med, eftersom jag inte ger stöd och inte föredrar att kolla på kläderna.

så tråkig är jag nog det!

men köpte mig en tröja samt en massa katt grejer till jockes kisse som han får idag, handlade för 282kr

och jag hoppas katten(svensson) blir nöjd.

ps. det är en tjej.


aja nu harjag byttom och andrea for för ett tag sedan.

nu inväntar jag middag, och sedan att jocke ska bli klar med sitt och komma hit för att hämta mig.

Av nathalie åström - 1 november 2007 08:41

igår for jag in till stan och träffade carro, vi gick runt lite, jag köpte in mig ett linne och hon en massa annat.

måste säga att hon hade en otroligt bra otursdag. verkligen allt gick fel.

vi tog oss en macka på subway sedan forsatte vi vår tur ett tag, sedan satt vi oss på ett fik, o läste tidningen och snackade.

efter stan så for jag hem, åt middag och bytte om till mys kläder, sedan ringde jocke och kollade om jag ville komma, o visst ville jag det, så han hämtade mig efter typ 10 min. vi for och lämnade lite däck till dit han ska flytta sedan hem till lägenheten, väl där gjorde jocke mat till sig själv,  och medans det var i ugnen duscha han och jag kollade på tv..

När han var klar så kom han in till mig och så såg vi på tv tillsammans.

men inte långt efter hämtade han sin mat och han åt upp det som en häst.

och efter ungefär en 20 min. säger han att han är hungrig, då han precis ätit en talrik mat för två ?...


ja sedan trodde pojken att jag var sur på han :|  och jaaa, jag fick förklara varför jag var så konsti, men efter det var allt frido ch fröjd och jag njöt av dess fina sällskap jag fick av honom..


aja, vi  tittade på coops. sedam slog vi igång fun with dick and jane, och skrattade väll rätt gott åt den filmen, jocke prövade även mina glassögon som jag hade på mig haha.

och jag må säga GRRR!

jo just det, jocke var ju inte dåligt sämst på sten sax påse eller, jag vann alla 3 omgångar om man säger så här jag vann nio gånger på rad! 


Oh sedan bestämde vi att jag ska köpa kattt saker åt lilla svensson som kommer idag, så det är mitt lilla ärende, så efter stan med andrea ska jag till lägenheten och lämna det samt invänta till han kommer hem


det vart ett långt inlägg om jocke, men jag hade extremt roligt där igår.  och ps. jocke jag vet nu skillnaden på kyl o frys ;)

Ovido - Quiz & Flashcards