Alla inlägg under november 2007

Av nathalie åström - 23 november 2007 12:03


Sitter här på min lunga lunch rast brevid lollo, samtidigt hör jag hur killarna svär och vrålar ut elaka ord till varandra medans dom desperat spelar cs!


idag på lunchen delade vi allihopa bord. vi var 17 elever av 27 och sedan hade vi med oss tre lärare, jag fick sitta som in kramad i Johanna till min högra sida, för att allihoa skulle få plats.

Men jag ska inte neka det var mysigt, och jag log väll där ett antal gånger.


just det caroline är inte här idag, så jag spenderar denna fredag tillsammans med lollo, som nu mer är sago tant, efter hennes fina redovisning för klassen.


___


Just nu saknar jag Joakim mer än man kan tänka sig, jag funderar över liv och minnen.

det finns mycket jag ångrar, fel steg som tagits men på något vis är jag ändå nöjd, resultat utav vad kompisar visar har gjort att jag nu har valt vilka som ska få stå vid min högra sida och vilka som nu kan vända ryggen till och gå.

Ni behöver inte fråga om vilka jag har strunta i för dom jag har gjort så med kommer märka det själv och behöver inte bli utmärkta.

Av nathalie åström - 23 november 2007 09:37

Nu har jag redovisat min bok, jag tog äran och var den förste som redovisade.


jag förklarade min bok, med ett par darrande händer,

men nu är det avklarat och flera till har snackat!


just nu sitter jaghär och är hungrig, min mage skriker och jag vet inte, det är pizza på skolan och enligt mig är det inge gott när mattanterna ska servera oss med det.

så kanske jag ska leka fånge och äta en eller två hårdbrö mackor.

Av nathalie åström - 23 november 2007 08:28

nu är det fredag morgon och jag är halvt vaken och halvt sovande.

caroline har inte anlänt till skolan än och jag inväntar hennes ankomst.


idag på skolan ska man få visa upp både kropp och ansikte samt låta dom lyssna på en röst då man förklarar om den bok man insentivt har läst i två veckor , men vi har ett problem våran kära lärare vill ha en speciell redovisning där vi kanske står och skriker, dansar har bil ljud med i vårat prat!

okej?

nej jag tänker inte gå med i det, och tänker där för säga , ja vi kan ha mörkt här inne, sedan får dom bara luta sig bakåt och njuta av dom få minuter jag tänker ge dom.


Efter tha school ska jag troligtvis fara hem till joakim och bara ta det lugnt, han hade tänkt sig bara sitta hemma i helgen och jag erbjöd mig ge sällskap!

ska erkänna att jag ser frameot att få ta det lugnt, förra helgen var för mycket för mig.

Av nathalie åström - 22 november 2007 16:21

idag på idrotten hade vi squash?

det var i alla fall något så extremt roligt, fast svårt och jobbigt.

spelade i nån timme sedan tog jag bussen hem till Njurunda

kommer hem gör ordning mig en talrik fika och sätter mig vid tvn plus här med datorn 


nu har jag en APU plats, ska vara hos pappa i nacksta på parker! hur det går får vi se, men jag hoppas på succé!

Av nathalie åström - 22 november 2007 08:27

Godmorgon.

nu är det torsdag morgon och veckan har inget mer än sprungit ifrån mig.

just nu har jag inte en aning om vad min helg kommer innheålla, förhoppningsvis joakim, och förhoppnings vis nått kul.


Idag ska jag i alla fall försöka få tag på praktik hos min pappa, där jag kan få äran till data jobb samt pappers jobb.

får vi inte där kan jag sluta på skolan matsal!




Av nathalie åström - 21 november 2007 21:03

idag efter skolan la jag min kropp i sängen och mitt huvud mot datorn och ibland mot tvn

åt mig även en god middag för att sedan placera mig vid datorn igen.

runt kvart i 7 kom andrea hit och vi pratade väll lite sedan for hon hem klockan halv 8!

nu har jag kollat på tv, samt titta på en massa bilder och mina ögon hänger inte riktigt med i svängarna nu!

Av nathalie åström - 21 november 2007 12:32

Fick veta igår att mamma äntligen funnit nån som kan fixa kameran, så nu fanns det inget val än att kläcka ur sig att kameran är borta.

Hon fick ingen stark reaktion och jag kunde då pusta ut.


Men än kan jag inte ta det lugnt, för fortfarande vet inte min storer bror om det och jag gruvar mig.

satt sabrina säg inget till honom är du snäll.

Av nathalie åström - 21 november 2007 08:32

igår kväll tog ida sina ben samt resten av kroppen och kom över till mitt hus, vi satt väll mest och pratade och skrattade tro jag väll.

sedan åt vi faktist en bulle.


ida gick hem klockan nio, jag satt mig då ner i min fåtölj och kollade på desperet houswifes sedan la jag mig ner i min säng och slöt mina ögon.

drömde extremt massa olika drömmar, som både var otrevliga och roliga.

vaknade vid halv 1 utav sms av jocke som skickade ett litet skämt, men somnade om efter att vi sagt god natt osv..


vaknade i morse och insåg att jag nu försovit mig och fick nu stressa på en kvart så jag skulle hinna springa iväg till bussen.

nu sittter jag på skolan brevid carro, jag har precis gjort klart mina uppgifter jag missade igår, och kan nu andas lugnt in och ut.


Ovido - Quiz & Flashcards