Direktlänk till inlägg 30 november 2007

fredag: im walking on sunshine ÅHOH

Av nathalie åström - 30 november 2007 12:58


Sitter inne på parker och kollar runt på alla möjliga bilder på bdb.

men som ni ser , så ser jag ganska flitig ut i alla fall, och jag hoppas på ett bra omdömme av pappa efter denna vecka vi spenderat ihop.


Har även vart extremt populär idag, först ringde Caroline till mig, hon var på stan men skulle inte komma hit.

Fast vi snackade på ett bra tag i telefon, och hon förgyllade denna morgon lite extra med sina söta små skämt, som man kan inget annat än att skratta åt.

Men exakt då jag lagt på ringde det igen o det var den käraste Joakim, oh han gör framsteg, vi små pratade, ochvet inte vad han han fö fel men direkt efter att han sagt hej frågar han om jag är naken ?!

och det är väll självklart det, jag sitter ju o visar upp kroppen för pappa för bättre omdömme! att han ens behövde fråga....


vi bestämde att jagska ringa senare idag, så ringer då jag börjar närma mig klar på stan, så ska garanterat dit, fast det bestämde vi på sätt och vis om jag tolkade allt rätt.

 haha ska berätta för honom om mitt ragg då =D det var ganska kul tycker jag .

igår när jag stod och väntade på ida vid din sko. så står en utlänning framför mig han snackar i telefon på ett annat språk och jag ser att han kollar på mig, och efter ett tag kommer han fram, o våran konversation såg ut så här :


Han: excuse me, do you speak english?

Jag: no not god!

Han: flinar fånigt.

Han: whats your name ?

Jag: Nathalie

Han: ok how old are you ?

Jag: sixteen

Han: WHAAT ? NOO .. did you say sixteen or , sofbjskdfbskf ? 

Jag: HUH ?

Jag: S I X T E E N

Han: okey, are you ( singel ) ?

Jag: No

Han: thank you.


så tog han upp telefon som ahn lagt ner i fikan så länge han snackade med mig, och så började han prata på sitt språk i telefon igen.

måste erkänna det var pinsamt!  


jag vet precis vad jocke kommer säga när jag berätta det, han kommer vräka ur sig : du hade inte sex med han då? alltså förstår ni hur onormal han är :| hahaha. kanske därför jag trivs där. känner mig mer hemma om ni förstår

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nathalie åström - 8 september 2008 23:15

som svar på sabbens kommentar! jo jag fick ju det erbjudandet då vi icke var tsm. men tro nog nu att jag skulle kunna tänka mig det! men då får det räknas med förändringar i lägenheten för det är väll inte direkt min stil he ;) och tror väll inte ...

Av nathalie åström - 8 september 2008 09:57

måndag morgon, och jag gruvar mig för allt jag ska göra.   just nu sitter jag och räknar matte, och är inte direkt någon höjdare. typ hela klassen håller på med matte B men jag som är så efter håller fortfarande med matte B   efter skolan hoppas ja...

Av nathalie åström - 7 september 2008 22:01

Nu är jag hemma, kom hem i lördags oc for direkt till älskling och gosade ner mig, vi låg och kikade på film i sängen och jag somnade för stunden i hans goa armar... sedan vart det rök paus, o sedan forsättning utav filmen,   imorse vaknade vi vid t...

Av nathalie åström - 30 augusti 2008 14:20

Ja igår vart det utgång. Och jag höll mig hyfsad nykter, satt mest och njöt utav den sköna stämningen. Vi var hemma hos back och där var lillman morot jenny carro göken carro tino fisken emma issa nån annan, kid ola carola och älskling och jag :) for...

Av nathalie åström - 26 augusti 2008 14:44

  sitter på skolan nu, och det är endast en timme till, sedan blir det birsta med älskling då han har vart med olle och lunkan en stund- ...

Ovido - Quiz & Flashcards