Alla inlägg den 10 januari 2008

Av nathalie åström - 10 januari 2008 20:19

vet inte längre. behöver råd

Av nathalie åström - 10 januari 2008 18:56

Hur ska allt sluta och hur ska allt få en ny början?

jag vet inte vad jag vill och vad jag ska tro, vad är det man vill uppnå med livet, vad är det som är så underbart?


jag är den tragiska tjejen ute i förorten, den osäkra och rädda människan.

Det finns personer jag saknar och jag vill lägga mig i deras knän och stor grina och bara böna och be om att få det som det var förut.

det finns folk jag vill be att dra åt helvete, och lämna mig och aldrig mer säga ett ord eller kolla på mig.


Jag påstår inte att jag är mister perfekt mot allihopa, jag tror jag är raka mottsatens jag gör misstag stup  i kvarten sätter mig själv i klistrer, och därifrån beklagar jag mig själv tills allt är över..


ska vara rak och ärlig och säga att  en av dom jag saknar är markus. Jag fattar inte jag hatar honom rent av men jag saknar honom. jag saknar den han var, och den tiden vi hade som var bra.



Av nathalie åström - 10 januari 2008 10:55

vet ni idag är det den tionde januari och det är en rätt  stor dag i familjen åbergs historia, för 16 år sedan föddes erik, och med det menar jag att erik fyller år idag.

är nu lika gammal som mig, men endast i en månad och två dagar.

men ska ge honom ett grattis, och bege mig på stan idag för köpa mitt ultimata födelsedags present!!

Ovido - Quiz & Flashcards