Alla inlägg den 1 januari 2008

Av nathalie åström - 1 januari 2008 20:05

vem är du?`

jag vill bara veta mer

Av nathalie åström - 1 januari 2008 15:30

fick samtal av pappa nerifrån, han påminde mig om att ivanhoe nu spelades på trean.

Jag börjar undra hur många år har inte jag satt mig oc h kollat på denna film ?


jag kan mer eller mindre handlingen väldigt bra,Fast egentligen är filmen så bra som man borde tro eftersom jag kollar påden varje år, men jag älskar den på ett underligt vis ändå.


Av nathalie åström - 1 januari 2008 12:55

Nyår är nu över och jag har ladda in dom mesta bilderna på bdb, just nu väntar jag bara på att sofies bilder ska komma.


gårdagen vart extremt lyckad!

vi började en liten förfest hemma sofie i någon timme innan vi tog bussen långt ut i granloholm till en lokalfest, som var mindre roligt vi stannade i kanske en 30 min högst, då vi sedan mer eller mindre rusade till bussen.

haha, bäst var faktist så cassandra tar och ramlar rakt fram och ligger där på marken men telefon vid örat.

vi forsatt i alla fall kvällen, och då vi sitter på bussen så visar det sig att vi alla kommer mer eller mindre splittras nu, Sofie skulle tillbaks till granloholm hon ångra sig, och cassandra till bredsand, sen jag ida och linda till sädermalm.


så vi tre gick och gick, och vart mer och mer trötta, men vi kom fram och folket bara var där, det alltså mer eller mindre kryllade av folk, du fick trängas och knuffas genom huset, killarna fanns där och musiken spelades.

vi hade äntligen hitta ett bra ställe att stanna på.


så där var vi och vi umgicks och hade det allmänt mys.

Fick stå i koa tö, i en kvart, men glädjen var på topp ändå.


Sofie kom dit precis till tolv slaget då dom flesta placerat sig utan för huset, där dom smällde smällare och skålade.

vi inledde året med en puss och skålade med våran billiga dricka.


efter ett tag bar det in igen och vi var på topp vi dansade och skrattade för fulla muggar!


men jag och ida vart pissis, och ska nu gå på toa vi står i kö, och jag fick mitt första ragg, var dock en tvilling, fast att jag ville ha brunetten så vart det blondie, men fejset var detsamma.

Hur som hellst kom vi in på toan jag och ida, vi låser dörren och när vi ska gå ut, får vi inte upp dörren och som ni vet jag har cell skräck. så där står vi och hoppar på handtaget typ. men efter ett tag gav jag i en knuff och dörren flög upp, kände lättnaden i kroppen, vi var ute!

 så festen forsatte, sofie for iväg och linda vart trött efter ett tag for hon, och det var nu bara jag och ida kvar, utan nån kompis men det funka vi gick på altan och sa där och tog någon cancer pinne, fick sällskap av olika filurer.

dels jacke som vart mitt andre ragg, ha ha.

han var helt ok och jag har mer eller mindre sutte och funderat vem denne långe kille är!


mammaringde nån halv timme senare och var utan för huset så jag och ida säger hejdå och åker ner till max och handlar, pommes, sedan for vi direkt hem till sängarna.

SATAN VAD SKÖNT säger jag bara, känner mig fortfarande lite lullig, och tror att allt inte farit ut ur kroppen ännu.

dessutom tar min hals död på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards