Alla inlägg den 4 januari 2008

Av nathalie åström - 4 januari 2008 17:58

kan du lägga ner dit tjat och gnat,

antingen duger jag åt dig eller inte. inse bara.

Hela tiden hittar du nått som jag gör fel som du verka njuta utav då klaga på, så jag ska måste försvara mig, med fjantiga ord.

Av nathalie åström - 4 januari 2008 17:58

kan du lägga ner dit tjat och gnat,

antingen duger jag åt dig eller inte. inse bara.

Hela tiden hittar du nått som jag gör fel som du verka njuta utav då klaga på, så jag ska måste försvara mig, med fjantiga ord.

Av nathalie åström - 4 januari 2008 17:04


I miss you, but thats life.

Av nathalie åström - 4 januari 2008 15:08

jag är uttråkad, och känner mig mer eller mindre jätte ensam, och vill göra något!


Frågan är vad kan jag göra, och vad vill jag göra.

ja det är min oklara frågor idag, som jag nu ska ta tag i.

men det är svårt väldigt svårt.



och jag bara älskar låten - R.E.M - losing my religon

har gjort det ett bra tag nu.

Men låten är rent av underbar, och den för fram allt det dåliga, men det blir inte så du hamnar på nivån -0 utan, njea svårt att förklara!

Av nathalie åström - 4 januari 2008 14:57

nu har jag duschat och ser ut som en blöthund :)

________



vad vill du mig?

vad är syftet?

du är min vän, och jag ser på dig med glada ögon,

du betyder mycket men vad är meningen med allt?

Du vet ju vad jag tycker. så tänk nu efter satt du inte förvärra saker.

Av nathalie åström - 4 januari 2008 14:07

det är fredag och jag har inte en plan om hur jag ska förgylla denna dag.

sitter i alla fall ensam i huset tillsammans med min katt, och jag tänkte snart ta en dusch för att göra mig lite ren och acceptabel.


orkar inte blogga nu, men kommer tillbaks senare.

Ovido - Quiz & Flashcards