Alla inlägg den 22 januari 2008

Av nathalie åström - 22 januari 2008 10:15


Mmm som sagt har naturkunskap, och turen var med och vi har inte ann idag, kanske tecken på en bra dag.

Men det slutade att jag inte har en aning om hur man ritar upp molekyler eller vad fan det nu heter...


sedan ska jag påminna, sms:a mig idag har cirka 90 sms kvar att skicka idag, och jag vet att detta ska uppnås o att kommer gå..



satt och tänkte och vissa människor är patetiska, dom är falska och fega.

och du kan inget annat än irretera dig på dom.

men fast att du gör det vill du umgås med dom?

vad tänker man med egentligen..

ja inte en aning



_____


everything gonna be alright you know it.

i gonna be here for you my friend  <3


Av nathalie åström - 22 januari 2008 09:11

höh kom upp lite för sent i morse, men räddades av att pappa hade bilden och skulle även skjusa mig till skolan.

så tjugo i for vi, men vi hade ett ärende fröken mamma skulle även till jobbet så gratta hon och sa hejdå, efter som hon idag har blivit ett år äldre.


Har även min nya jacka idag, och jag tror vi kommer bli rätt bra vänner.

Trodde dagen skulle bli bra men värka lite dark just nu och jag gruvar mig

Ovido - Quiz & Flashcards