Alla inlägg den 3 januari 2008

Av nathalie åström - 3 januari 2008 14:14

Säger bara SHIAT.

har jag börjat blivit katt tjej?

ja i så fall kan någon skjuta mig direkt utan tvekan,

har märkt konstiga tecken, så fort min katt gör något gulligt sitter jag med kameran, jag ska varje kväll ha en bild där jag pussar min katt.

och sedan sitter jag mer eller mindre och saknar svensson.

hur naturligt är detta på en skala på 1 - 10

ja kanske -0.

Av nathalie åström - 3 januari 2008 10:44

igår kom andrea hem till mig, vi började kvällen med att hon solade.

när vi kommer tillbaks hem gör vi ordning lite middag och äter det med glada miner, då vi fått ner en tallrik var, så inväntar vi tvn så vi ska kunna sätta oss och kolla på walk the line.

runt halv elva är tvn våran och vi börjar nu se filmen som var 135 min.

enligt mig borde filmen vart längre så man hade kunna få veta mera, men bra var den i alla fall.


nu bar det av till sängen och sovandet som jag hade gruvat mig för ett bra tag nu, för när vi sover är det mer eller mindre krig om vem som får sova skönast.

denna natt vart det nog andrea, jag tror jag frösihjäl ett tag, och hade mer eller mindre nackspärr. haha


vi vaknade halv nio utan att henens alarm går, då fixar hon sigoch bla bla bla. tjugo i tio går hon till bussen för hinna med det hon skulle hinna med

 Jag vart ensam och intog därför min säng, där jag sedan blir överraskad av min katt.


vet ni jag har glömt sagt mina nyårslöften :))

dom är två och jävligt bra. dom ska föra med sig ett bra år förhoppningsvis.


Först:

Inte fälla en tår för en kille, det är dom inte värda, så nu ska jag spela hård brud, ungefär som bree van de kamp.


Andra:

att se bra saker i allt.

om till exempelt jag får fetaste dissen, så får jag försöka se fördelarna och tänka ungefär, att det har något bra med sig.

denna funkar i nån månad sedan ger man upp, men värt ett försök!

Ovido - Quiz & Flashcards