Alla inlägg den 8 januari 2008

Av nathalie åström - 8 januari 2008 11:07

Mm. sutte och läst bloggar och bara tagit det lugnt,har skrivit ett a4 papper till engelskan och har ungefär hälften kvar, så tänkte mig, varför inte ta en break?

jo jag förtjänar det eller hur.



Nej jag är så grymt sugen på hitta lägenhet nu, men man ska nog inte hålla tummarna för mycket, för brukar sluta med att man ligger i sängen i rummet utan resultat.



bLäääh, vad ska man göra efter skolan då?

nej just det INGEN ANING.

men är någon öppen för förslag så kan man ringa en pling till mig och jag svarar och besvarar er fråga-

Av nathalie åström - 8 januari 2008 08:21

jag var inte så aktiv på denna blogg igår.

men gårdagen fick innehålla en första skoldag, och efterskolan for jag och solade som var mer eller mindre ett litet misstag, eftersom när jag kommer hem inser jag att jag är en kräfta på min kropp, och värre skulle detta bli.

Men jag somnade in djupt i soffan och vaknar upp någon timme senare.


Då vart det datorn för ett tag och sedan tappade jag upp ett bad till mig själv med både skum och mandarin!

Så under min bad tid börjar min kropp reagera och inte bra lovar jag, efter jag badat klädde jag på mig lite lätt klädda kläder och la mig i sängen med datorn och mer eller mindre kliade sönder i min kropp, samtidigt som jag var på gränsen att bruta ut i tårar på grund utav dess panik jag fylldes av.

Men senare på kvällen då jag bestämt mig för sova hittar jag en kräm som hjälper mot solbränna, och det vart min gud för den dagen och troligtvis för idag också!


Och idag blir det tidig kvälls tid för mig, så uppskattar om man inte ringer runt typ 12 för att prata, för jag kommer troligtvis sova då

Ovido - Quiz & Flashcards