Alla inlägg den 24 januari 2008

Av nathalie åström - 24 januari 2008 17:55

Nu har jag ätit en middag, samtidigt som jag ständigt sms:a med erik, som har funnit våran favorit film. ghetto blaster!

så blir antagligen fara hem till honom någon dag och skratta lite.

Jo erik är ingen annan än min barndomskompis, som delar samma humor med mig, och på sportlovet far han och jag, tsm med våra mödrar till stockholm :)


Men nu tänkte jag sitta klart här och sedan bege mig till sängen och sova ruset utav mig tills imorgon.

och då är det fredag och förhoppningsvis blirdet ut med go tjejen sofie, måste erkänna att jag ser fram emot att få gå ut med hon om det blir så.

ska inte sätta för stora förhoppningar men ja!

Av nathalie åström - 24 januari 2008 16:33

Mm. vaknade i morse av att jag sovit lite längre, men bytte om till ngt enkelt och tråkigt.

fick skjus av mamma till bussen och väl på skolan var mina klass kamratater.

vi genom led en dag av lektion och idrott, men jag tog stora steget och for hem innan idrotten..


så när man kommer hem gör man fika, sedan titta man på tv och strax efter detta så tar man en dusch med tända ljus och hela köret.

jo det är sant det var mysigt.

så efter detta sätter jag på mig bekväma kläder och somnar i soffan men som ni ser så är jag i liv igen..

Ovido - Quiz & Flashcards