Alla inlägg den 26 januari 2008

Av nathalie åström - 26 januari 2008 18:04

Jag skäms haha!

är hemma hos ida nu och så har jag en lång skjorta och tights på mig, så skulle jag visa ida vad fult om han har häng pattar ner till skreve typ så stod jag på alla fyra och så visade jag hur fult det skulle se ut för dom skulle ju hänga haha. ( hade kläder på mig när jag  visade hah) så just då knackar det på dörren och idas pappa kommer in!

 

hahahaha.. ja det var ju en helt otroligt sak,. 

Av nathalie åström - 26 januari 2008 15:55

höh. känner mig busig idag, på vilket sätt jag är busig vet jag inte. känner för både en mysig natt med en högt irreterande kille då han sover. och sedan känner jag även för att vara på ida och jävlas.

jo kanske är detta teckan på toppen humör.

det är förstås på topp och svårt och slå.

vi hoppas på att det varar visst då..


okej carro skulle ringa då hon hade duscha, hon hoppade i duschen klockan två. nu får hon snart ringa! vi hade visst lite och diskutera sade hon till mig

Av nathalie åström - 26 januari 2008 14:06

mm som sagt var rätt tråkig igår, låg endast framför tvn tsm med min mamma och kollade, men när hon börja snarka rörde jag mig till sängen, och klockan hade endast blivit elva, men jag somnade ändå.. men min sömn varade inte länge eftersom jag vaknar av att telefon ringer och ser att det är jacke, så svarar och han var full hah.

så frågade han cirka tre gånger vad jag hade gjort ikv. men eftersom jag är snäll svarade jag på frågan varje gång, efter en stund vill killen ha in mig till staden jag tackar glatt nej fast att han övertygar om att betala taxi.. men jag tänkte, ääh fan jag får inte fara iväg runt 12 - 1 för mamma o pappa så vi la på..

jag kollar på klockan och ser att den är tjugo över tre.

men förösker somna om, men så ringer det igen, jo det är jacke han börjar med och säga vad har du gjort ikv då?

sedan går han vidare med tom prate och efter en stund frågar han om jag ska komma säger igen att jag inte kan, men så sger karln att då kommer han ut, så visst tänktejag.. och gav adress så han skulle kunna säga till taxin..

så när klockan är en minut i fyra ringer killen och säger att han är framme, så går ner coh välkommnar honom. tro på fan så frågar han igen vad jag har gjort ikv.

men vi går upp på mitt rum och där gick historian vidare,

vi somnade och. jag trodde det skulel bli jobbigt av att han snarka, fel av mig, värre blev det, kille la armar och ben över mig, och eftersom han var typ  2 meter lång och jag 1.57 så vart det kamp om makt..

självklart vann han och jag förlora, närmare bestämt åtta på morgonen flyger jag ut ur sängen då han pressar ut mig. hahaha .

så gav upp och gick på toa, och sedan förskte jag ruffa åt mig lite plats, han gav med sig och jag kunde somna vaknar och inser jg har hans arm ovanför huvudet, jag förstod farorna och sekunden efter händer det, en armbåge i ansikte och sedan över axeln så jag låg där jag låg, haha.

men tro intem in kväll var över här, efter ett ag börjar han mer röra på sig, och tar benen och sätter fast mina ben emellan hans, haha.

 

jo jo. men med tiden lärde jag mig förstå mig påhonom so somnade och vaknade om och om igen runt halv ett - halv två vaknar han och var trött som ett as. jag hämtade vatten och skjus ordnades till honom, ja han skulel till birsta och var väll en aning stressad eftersom batteri inte var med honom.

men han for och jag åt frukorst och ringde carro, som jag nu väntar på ska ringa upp!  


Ovido - Quiz & Flashcards