Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av nathalie åström - 23 augusti 2007 18:40

okej det slutade idag med att jag följde ida in till stan för att beställa tid för piercing i naveln, vi vart klar där på en 0 min for då med hennes mamma hem.

När jag kom hem så la jag vid tvn och kollade på desperata hemmafruar, men slog av och kollade på two and half men, fick då sällskap av min bror, sabrina och sabrinas hund Lady.

vi åt våran middag där inne som vad bröd med korv! hehe-

 

Nu har jag duschat och väntar på att ida ska bli klar!  

Av nathalie åström - 23 augusti 2007 13:32

Nu har jag solat och sett ett avsnitt av desperata hemmafruar, funderar starkt på ta en dusch och sedan fixa i ordning mig lite.

För på det vis jag ser ut nu kan jag inte göra.

Måste städa mitt rum också!


sedan har jag tänkt! kanske ska jag byta rum med mina föräldrar, nog att jag kommer få ett litet rum men det kommer kunna bli en smula bättre. men det är värt att fundera på!


updatering kommer senare!

Av nathalie åström - 23 augusti 2007 10:49

SVARA PÅ SIDAN! måste göra innan skolan börjar!

Av nathalie åström - 23 augusti 2007 10:47

Godmorgon.

vaknade klockan 10.00 utav att larmet på min mobil ringde.

så nu har jag fikat risi frutti, och funderar om jag ska gå ut och lägga mit på altanen!

Idag blir det inga vidare ansträngningar från min sida, om ingen kommer med ett bra förslag eller frestande!

Av nathalie åström - 23 augusti 2007 00:26

kom hem från stan 22.23 linnea lämnade mig och jag gick in.

gjorde ordning lite puffar och yoghurt, satt mig vid tvn tsm med min mamma o kollade på en massa reklam, men efter en stunds övertalning fick jag slå igång desperat housewife, och må säga att hon var intresserad! 

hon kollade på ett avsnitt sedan gick hon, jag gick då in till köket för att värma pyttipanna som pappa ahde hett åt mig i en burk så jag skulle kunna äta lunch nästa dag.

men tog det nu istället.

När den var värmd trippade jag in till vardagsrummet o forsatte kolla!

När jag hade sett klart gick jag upp på mitt rum.

 

har nu slängt av mig den tjocka tröjan och dom varma mjukbyxorna, och ska snart bege mig till sängen för att få sova en djup sömn. 

Ovido - Quiz & Flashcards