Alla inlägg den 10 augusti 2007

Av nathalie åström - 10 augusti 2007 12:24

idag blir det stan igen, och jag har precis bytt om gjort mig halv klar,

ikväll har jag ingen aning om vad som händer, utan det får ödet bestämma åt mig.



känner mig ensam och rädd, behöver dig vid min sida nu!

Tänker tillbaks till tiden som nu vart, och jag glömmer bort allt det dåliga och ser allt det bra, och det enda jag gör är att lee, jag kan se dig i mitt huvud, hur dina ögon kollar på mig, och hur du flinar åt mig...

jag saknar det så mycket..

Av nathalie åström - 10 augusti 2007 00:30

andrea for precis hem och linnea for för nå timma sedan. det var iaf ingen tsatsiki ikväll heller..


kvällen bestod utav snack och film.

och inget svar på mina frågor!


men just nu har jag inte ork eller lust att blogga om min kväll eller andra saker. men kan ge er en uppdatering imorgon!  

Ovido - Quiz & Flashcards