Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av nathalie åström - 18 augusti 2007 16:22

döda mig!

JAG BEHÖVER ANDREA NU!


kvällens sämsta sällskap anna nathalie åström 

Av nathalie åström - 18 augusti 2007 16:02

This is the last day in our life. no happy ending 

Av nathalie åström - 18 augusti 2007 14:54


 I'm staring at a broken door

There's nothing left here anymore

My room is cold, it's making me insane

i've been waitin' here so long

another  moment semms to' ve come

I see the dark clouds comin' up again 

 

Nothing can hold me back from you. 


Min slutstation börjar närma sig. 

Av nathalie åström - 18 augusti 2007 13:37

godmorgon.

mm, känner redan nu att det här är min dåliga dag.

håret står desutom åt alla håll.


ska in till selånger ikväll, hur länge man kommer stanna är frågan, och hur mycket nöje man kommer finna med det vet jag inte.


desutom är det ett par killar som håller på gör något på grannes tomt, och jag funderar är dom snygga?!

stod i fönstret och kolla ett tag men såg inte riktigt.



Av nathalie åström - 18 augusti 2007 01:58



 ja.. jag minns dig så väl, som om det var igår du satt här brevid mig, och tysnade var i luften men det var inget som störde oss. 

Utan våra tankar var ändå så uppspelta och glada, så det spelade ingen roll vad som hände runt om kring oss. 

 ♥

Av nathalie åström - 18 augusti 2007 01:31

idag har jag stressa, stressa och stressa.

men fick mig en god måltid på max iaf, for därefter hem, hämtade mopeden, och körde till andrea, det var meningen att vi skulle se tsatsiki men filmen hade damp och det var där pippi.^o)

haha och nog skämde vi ut oss idag, ska inte gå in på vad för angår ingen men roligt var det! 


Imorgon blir det selångermarknad på kvällen iallafall!  



Ovido - Quiz & Flashcards