Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av nathalie åström - 11 augusti 2007 19:03

det här är en av dom värsta dagarna sedan jag har  kommit hem från Luleå. och jag ber om ursäkt till dom jag ska vara med ikväll, men jag kan inte lova att jag kommer vara lycklig.


om nån kunde berätta för min bror hur allt står till med mig och så, så skulle jag bli glad, för han är en av dom jag vet kan hjälpa mig.

Men vågar inte säga nått själv.


Har även idag kommit fram tilll beslut som skrämmer mig själv och gör så jag vill gömma mig. 

Av nathalie åström - 11 augusti 2007 11:59

gårdagen visade sig att man for till stan där det var en mini"festival" tsm med linnea, träffade sofia, tessan, steff osv..

 kvällen vart lyckad och jag ska även in idag. 

kanske kan man få med sig andrea också! :)

träffade tomas från jobbet, och må säga det var trevligt. 



hm,.. vet inte vet inte vet inte, och jag tror jag blir tokig snart. jag vill ha dig!! 

Ovido - Quiz & Flashcards