Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av nathalie åström - 27 augusti 2007 20:41

Nu har jag gjort det man inte ska.

Har legat och sovit i en 1 o en halv timme. så min sömn ikväll får vi se!

ska upp halv 7 imorgon och ta bussen in 07.39 eller vad det nu är, ska åka buss tillsammans med Sabrina så vi är säkra på att jag kommer in i själva skolbygndaden!

för det skulle vara  en fördel faktist.

Nu ska jag rabbla upp en massa namn som jag kommer ihåg från klassen, måste testa mig själv.

 

Caroline, amanda, isabelle, elvira, louise, sara, kristin, christian, kim, joel, johan, magnus, gustav, anna, julia och dan.

 

oh 16 namn, och det ska vara 24.

 ganska bra jobbat ändå!

 

Något såmindre roligt är att vi har ett par cp tider som inklusive alla andra på skolan också har, det är att vi börjar 8.30 och slutar  15.30  varje dag.

känns tärt!

 

sedan insett att jag kommer få en så bra kontakt med min brorstjej sabrina, eftersom vi kommer säkert dela buss in och hem, och kommer nog åka bil hem några dagar tillsammans med alle o henne.  

Av nathalie åström - 27 augusti 2007 17:19

okej en rolig sak!

idag så for jag med min bror och sabrina hem, vi hämtade även upp mig far som berättar att jag kommer inte få någon lön värkar det som!

Kommunen hade inga papper på att jag hade arbetat!

så tackar vasa för det.

fast så klart så skulle dom fixa det åt mig!  

Av nathalie åström - 27 augusti 2007 17:09

Första skoldagen är nu över, och jag är faktist en aning nöjd med min klass.

fast mår säga att dagen var en aning dryg, och kommer nog vara detsamma hela veckan.

 

jag orkar inte förklara i ord hur min klass var just nu

 mmen vem vet, kanske kommer det en förklaring på dom om nån dag!



och fan i mig, jag mår rätt bra för tillfället och känns som om allt kommer lösa sig för min del!  

 

Ovido - Quiz & Flashcards