Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av nathalie åström - 24 augusti 2007 19:09

eftersom min katt störde mig hela natten genom att ssitta och vråla och gosa. så fick jag mig aldrig nån sömn, eller jo somnade runt 2 men vaknade 4 utav att katt jävlen skulle ut ur rummet, så jag släppte ut den och somnade kvikt och, hade ställt klockan min på halv 10 men stängde visst av den rätt snabbt och somnade till 12 nått.

Då klev jag upp fikade och satt vid datorn.

klockan 14.00 nått. så for jag och mamma in till stan, träffade pappa och jag fick klippa mig.

 

efter det gick vi bort och åt på restuarang, som jag så länge velat!

fick mig fläskfile och potatis!

iaf, när vi var klar därgick vi till H&m och köpte hårfärg. och vad det vart får ni se då jag senare laddar upp bilder på resultatet!

 

ikväll ska jag hem till ida tsm med andrea. som med andra ord kom nu!  

Av nathalie åström - 24 augusti 2007 01:45

Nattens Citat Remy de Gourmont -Kvinnan kommer fortfarande ihåg den första kyssen när mannen glömt den sista.

Av nathalie åström - 24 augusti 2007 01:35

Kvällen!

jag och ida prommenera på statoil, hon bjöd mig på en glass, och det tackar jag för. som ni vet är jag luspank! äger inte ett öre, eller jo ett par ynka 5 kr på mitt kort!

allt detta hände i luleå då jag förlorade 400kr på inget alls.

eller vi kan säga 300kr. jag bjuder på den sista hundringen jag inte hann få!

 Tillbaks till kvällen, när vi hade vart på statoil, gick vi in i alles rum, hämtade nån hemsk film och la oss och såg, jag skulle villja kalla det blodbad!

jag som inte gillar sår, kollade bort i vissa lägen.

haha dom  tryckte ut ögonen på en person också! eller en  vuxen karl gjorde det på sin fru!

 

Filmen tog slut, och vi gick ner, slog igång jalla jalla, och åt ostkrockar!

den tog slut för en kanske 10 min sedan o jag ska snart sova.

 

Sonja andrea och linnea, gillar ni att skriva till mig när jag är "inte vid datorn" ? jag börjar då undra! haha-

och ja sonja! vi får skaffa en data tid då vi ska prata, borde nog göra det med andrea och linnea med!

aja vi får höras imorgon!

 

Nu sitter min katt här och vrålar!  

Ovido - Quiz & Flashcards