Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av nathalie åström - 20 augusti 2007 19:44

väntar nu att erik ska ringa o säga att han sitter på bussen så ska jag fara dit, och se ett par filmer iaf 1 film som jag lovat att se!

må säga det var länge sedan jag träffade familjen åberg förutom andreas som jag träffade på igår.

 

har ialla fall badat nu och det var skönt! var allt för länge sedan jag gjorde det. Hade skum och allt!

nått jag rekomenderar! 

 

haha den lilla fegisen vågar inte stå på sig och svara om varför han ljög om allt det där! kanske är han lite bög o rädd att förlora sin "bästavän" eller vad vet jag! 

Av nathalie åström - 20 augusti 2007 17:11

sk vi berätta om min extremt roliga dag, som har innehållt en massa äventyr.

Började med att jag sov hos andrea i natt så vaknade runt en 10- halv11. vi gick in till köket ordnade oss frukost som för min del vart enhårdbrö macka med saltgurka på eller nått sånt. efter frukosten såg vi klart på tsatsiki två sedan hämtade vi posten strax efter det. eller så var det tvärtom men jag for i alla fall hem runt 12 - 1 tiden, kom hem skrev på massa pappren som ska lämnas in när jag börjar skolan. 

Sedan gick jag upp kollade datorn, gick ner igen la mig vid tvn, gick upp satt o chatta ett bra tag sedan tog jag fika o la mig vid tvn igen.

har nu igad hunnit sett  två avsnitt av despret housewife(felstavat?) från min lilla box. sedan förhäxat, och så var det något mer!

 

ska snart få äta fiskpinnar med potatis, som slutar som vanligt med att jag struntar i fisken och bara tar potatisen. 

Av nathalie åström - 20 augusti 2007 15:08

svara på skiten på höger sida --->


Av nathalie åström - 20 augusti 2007 12:58

Nu har jag kommit hem från andrea som jag sov över hos inatt, vi såg tsatsiki 2. men somnade väll när dte var en 20 min kvar.


börjar desutom bli sjuk!


vet inte vad jag ska skriva, kommer med en uppdatering senare!  

Ovido - Quiz & Flashcards