Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av nathalie åström - 26 augusti 2007 16:33

Idag är jag extremt seg, har städat mitt rum sett ett avsnitt av desperata hemmafruar och sedan sett på en massa tv program!

ska snart ta tag och börja rensa i mitt rum, ska även be mamma färga mitt hår lite mörkare, för vi har en färgning kvar! 

 

Imorgon går nathalie åström pengar, vilken lycka har vart urfattig jätte länge känns det som!

och nu kan jag äntligen leva igen.

och visst, imorgon är det skolstart.

och du hittar mig på entrepenör(John Bauer) 

Av nathalie åström - 26 augusti 2007 12:11


Där har vi resultatet, och jag tänkte ni skulle få ett par nya bilder som möjligt, och tyvär så såg dom ut så där! ___________________________________________________ igår for jag och andrea hem till Linnea där hon var ensam, vi snackade och såg en av dom dåligaste filmerna soom Paris hilton är huvudrollen i, det är inget jag rekomenderar.Efter den så flippa vi mellan kanaler och bara prata, efter ett tag spelade vi twister och det bland det roligaste jag gjort på länge och kom och tänka på hur utmanande är inte det för killar att se tjejer spela ? Rätt som det var hade du ju en rumpa i ansikte osv. Efter vi spelat ett par omgångar twister försviner linneas katt ut på ett tak och linnea fick därefter ropa och rycka! fick in katten och kvällen forsatte, runt 1 -2 for jag och andrea hem och jag gick o la mig bums, somnade gott och vaknade i morse kvart i 12.  idag ska jag städa mitt rum och fixa o dona!   


Ovido - Quiz & Flashcards