Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av nathalie åström - 7 augusti 2007 22:40

ojsan, somnade visst, la mig i sängen vid 19.00, och vaknade för en 10 min sedan.


aow, nu ska jag se en film. 

Av nathalie åström - 7 augusti 2007 17:14

Nu var det nå timmar sedan jag skrev, och jag har hållt det jag sa, jag har sutte inne hela dagen.


jag låg vid tvn i en 2 timmar och sedan har jag sutte placerad här med.

men ska icke glömma gosa lite med Lady också, sabrinas hund.

så ja... fick ett par rena fötter ^o)


plus att min huvudvärk snurra på tusen! tro jag dör snart.

om jag inte gör något ikväll ska jag se på tsatsiki, eftersom jag aldrig gjorde det hos markus!?..


och imorgon ska jag äntligen få träffa andrea, sådann lycka, har saknat henne så mycket. en av dom jag som bäst med.

Av nathalie åström - 7 augusti 2007 13:34

vaknade imorse och kändes som om jag hade en stor sten på huvudet.

klev iaf upp och gjorde mig klyftpotatis och la mig i soffan.

Nu sitter jag här och sjunger för fulla muggar!



solen skinner och jag tänker icke röra mig ut mot solen.

idag har vi ingen ork till detta och stanna här med innomhus.



Don't forget who I am

This time all I want is you
There is no one else
Who can take your place


frågan är vad som egentligen hända....

varför slutade allt oklart, och vem är det som egentligen började.

är det jag som vart så dum och missförståt eller är det du som inte har sett på saken från mina ögon.

Ovido - Quiz & Flashcards