Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av nathalie åström - 15 augusti 2007 16:11

är ju även dyketrocken ikväll, som är ett av ett måsta att gå på om du är en såkallad njurunda bo!


Nä idag saknar jag Luleå.

saknar stan, och alla dom cyklar du får passa dig för, folket som du ser.

och alla tjejer med sina killar som dom går och ser stolt ut över.

ja allt det sakanar jag, och sedan att få se dit namn på min mobil när du ringer mig.

fast att det oftast inte var bra saker du sa då du ringde, men det var ändå underbart, jag fick prata med dig och höra din röst.

 Måste försöka släppa dig men det är för svårt.

jag vill ha dig men vet att jag inte kan få dig.


men kommer trotts allt alltid minnas min lilla ödets pojk.

och det här kommer inte vara det sista jag skriver om dig.



aja följ mitt råd från tidigare inlägg. se greenstreethooligans!

Av nathalie åström - 15 augusti 2007 12:28

mm. godmorgon på er alla!

idag är det dyketrocken och min o idas årliga sittauppe kväll.


men jag ska inte tjata ut er om det utan jag ska ta och försöka komma på något jag kan skriva några rader om!


det kliar i mina fingrar om att jag vill skriva om green street hooligans!

det är en av guds bästa filmer som gjorts. den är inte s uper känd men den är super bra!


Ena skådisen är snygg, den andre söt.

det är en bra handling.

När det väl är slagsmål i den så är dom underbart bra!


slutet är hemskt, och om du har gilalt filmen kommer du känna en aning ilska i kroppen på slute, jag ska inte avsölja vad som händer men se den så får ni veta!



Ovido - Quiz & Flashcards