Alla inlägg under juni 2007

Av nathalie åström - 25 juni 2007 17:48



 

Andrea Lundström och Nathalie åström. skolavslutningen.  

 

nathalie åström och alexander åström. kan inte på stå att det är sveriges vackraste bild!  

Av nathalie åström - 25 juni 2007 17:38

satt här och poppade min musik på högsta volym och känner känslan lägntan till den trånga publiken, all glädje,sång och kärklek som finns i luften.

mer och mer så längtar jag eftet allt det där som snart kommer börja!

5-7juli sundsvalls gatufest!

2-4agusti lulekalaset!  

sommarens egna lilla höjdpunkt!

 den enda dåliga iår är att jag är osäker på vart jag ska bo i luleå. allt har förvirrat sig, men jag får till högst del skylla mig själv som öppna min käft och krångla till det hela. 


Nu har jag just fixat mig och snart blir det Linnea för att forsätta snacka lite om allt mellan himmel och jord.

Förhoppnins vis orkar min mamma färga mitt hår ikväll, men jag tippar på nej!  


Av nathalie åström - 25 juni 2007 14:14

dagen har just börjat och värkar som det blir en lugn dag förhoppnings vis med lite färg i håret, så ska vi se till att bli riktigt blond!

 Har vart på min dagliga tur till stan 8-)och kom hem för ett tag sedan, har nu fikat,satt jag är mätt och belåten! 


skriver mer sedan då jag har mer att säga. 

Av nathalie åström - 24 juni 2007 20:02

dagens känslor är blandade med både sorg/saknad/och mycket glädje hur ska detta tolkas, hur är det meningen att jag ska se på det hela!?



med stora steg närmar sig gatufesten och sonjas ankomst till klockaberget!

för andra året i rad ska vi nu se takida, och bara leva av den glädjen som sprid där! hur mycket bättre kan det då bli?  

Av nathalie åström - 24 juni 2007 12:16

igårkväll:

Linea kom till mig, och vi for vidare till Andrea där sofia var! vi var där ett tag sedan beagv vi oss till statoil där vi inhandlade lite smått och gott som vi sedan mumsa på resten av kvällen, medans vi kolla på nothing hill, men enligt mg vart det inte allt för mycket film. men skadede inte hade det bra! linnea for runt 12 och jag och sofia for runt 2 tiden. När jag kom hem parkerade jag min rumpa vid datorn där jag kollade runt lite innan jag la mig till sängs och sov.. vaknade i morse runt 9-10 och var tröttare en fan han själv! 


Nu har klockan ticka iväg cirka två timmar och det mest anstängande jag har gjort är att gått i trappen, ska snart fixa mig och bestämma kläder eftersom det kommer släkt hit idag.  



saknaden för dig är enorm, och jag kan ändå inte fatta att det är sant. 

tror inte att jag själv vill inse att du aldrig kommer tillbaks, utan jag blundar för den mörka värklighet som speglar sig här utanför. Men jag kommer aldrig sluta be för att du ska komma hit igen.

Av nathalie åström - 23 juni 2007 15:32

midsommar:

runt kvart i 8 kom andrea till mig, vi satt mest inne i köket och små prata medans vi väntade på att min bror och hans vänner skulle bege sig iväg. efter att dom farit så fixade vi det sista och fick skjuss av mamma till berga när vi var där gick vi runt och "mingla" tiden gick och man frös och det var inte det bästa, vi träffade sofia och var även där med henne rätt mycket! 

klockan 1 nått fick vi skjuss utav sofias mamma som var där och hämta sofia.

vi kom hem till mig, hämtade lite grejjer, for hem till andrea och badade balja(eller hur det nu stavas) efter att sutte i den ett tag så klev vi upp, bytte om och fikade lite, sedan tog vi och somnade snabbt in i sängen som var otroligt skön! vaknade sedan på morgonen av bibbi andrea´s katt. men somnade om lika kvikt.

så höll morgonen på, man vaknade och somnade.

Fast fick även ett samtal från lelles kompis, som antagligen var med lelle.

säger bara tack för dom tidiga samtalen!!

irreterad och less somnade man om igen och sov fram till klockan 1 ungefär. Vi klev upp fikade lite och sedan bara tog det lilla lugna i huset.

Runt halv 3 for jag hem och nu sitter jag här och undrar vad som händer ikväll.  

Av nathalie åström - 22 juni 2007 17:31


 

sitter vid datorn nere och känner mig allmänt ensam och övergiven, ska snart äta tsm med alle(bror),sabben, emelie,strille,ekke,john och sedan kommer det 2 till. men hur pinsamt som hellst! fast vid 7 kommer andrea "ante" som hon nu kallas av den högre makten i huset.

kvällen kommer bestå utav god mat,en helt underbar människa, och kanske berga.



måste även tacka min storebror som vart en riktigt liten ängel idag, det här är nog hans trevliga dag mot mig.



Av nathalie åström - 22 juni 2007 16:00

idag fyller pappa år så har nu sutte och fika tårta och kakor.

har just fixat klar mig och ska snart eller om cirka 1 och en halvtimme få äta mat/grillat med dom större barnen som är min bror, sabben och vänner till dom. Efter det kommer andrea hit och vi får se vart tiden för oss. 



idéerna som flyger i mitt huvud sakerna som jag har lust att göra, smärtan jag vill bli fri. önskan jag har.

när den slår in vet jag inte, men jag vet att kommer ske och jag vet att det inte är länge kvar. och den här korta stunden ska jag leva fult ut och njuta av alla god heter.  



"-hej jag vill byta dom här triss lottorna!

- men du har ju inte vunnit något på dom?!

-jag vet det är därför jag vill byta!"   /Håkan.


saknaden i släkten! hoppas man får träffa dig igen! =D

Ovido - Quiz & Flashcards