Alla inlägg den 11 juni 2007

Av nathalie åström - 11 juni 2007 13:26

gårdagen;

bestod utav dyket på morgonen till middagen, tog faktist mitt första dopp efter ett bra tag, andrea gjorde det med, men hon var snabbare med det.

Iallafall satt vi där med Sanna,lisa,nån,alex och nån.

jag hade det trtevligt men har nu bränt mig på ryggen är värkligen röd och då menar jag det. kommer lägga upp bild på det på bilddagboken någon dag, så håll koll.   nazliebilddagboken.se

På kvällen var jag med andrea vi tog det mest lugnt såg dirty dancing och åt jordgubbar, tog även en trip till statoil, hon köpta macka och jag kycklignsallad, satt där ute och gotta oss.

på kvällen då vi skulle sova så öppan vi dörren ut och hon fick mitt täcke medans jag själv sov med filt. efter att man sovit ett tag och vaknar mitt i natten och känner hur kallt det var ångrade man sig att man öppnade dörren, men inget att göra åt saken, somnade om och vaknade av klockan vid 9 tiden gjorde oss klara och for till stan,

Kom hem därifrån för cirka 20 min och nu har man inget att göra..



ärligt talat saknar dig enormt mycket, men har insett att inget kommer bli., så ska sluta snacka med dig och låta dig komma till mig om du vill.

men en sak är säker kommer alltid alltid gilla dig!  


Ovido - Quiz & Flashcards