Alla inlägg den 22 juni 2007

Av nathalie åström - 22 juni 2007 17:31


 

sitter vid datorn nere och känner mig allmänt ensam och övergiven, ska snart äta tsm med alle(bror),sabben, emelie,strille,ekke,john och sedan kommer det 2 till. men hur pinsamt som hellst! fast vid 7 kommer andrea "ante" som hon nu kallas av den högre makten i huset.

kvällen kommer bestå utav god mat,en helt underbar människa, och kanske berga.



måste även tacka min storebror som vart en riktigt liten ängel idag, det här är nog hans trevliga dag mot mig.



Av nathalie åström - 22 juni 2007 16:00

idag fyller pappa år så har nu sutte och fika tårta och kakor.

har just fixat klar mig och ska snart eller om cirka 1 och en halvtimme få äta mat/grillat med dom större barnen som är min bror, sabben och vänner till dom. Efter det kommer andrea hit och vi får se vart tiden för oss. 



idéerna som flyger i mitt huvud sakerna som jag har lust att göra, smärtan jag vill bli fri. önskan jag har.

när den slår in vet jag inte, men jag vet att kommer ske och jag vet att det inte är länge kvar. och den här korta stunden ska jag leva fult ut och njuta av alla god heter.  



"-hej jag vill byta dom här triss lottorna!

- men du har ju inte vunnit något på dom?!

-jag vet det är därför jag vill byta!"   /Håkan.


saknaden i släkten! hoppas man får träffa dig igen! =D

Av nathalie åström - 22 juni 2007 11:40

godmorgon och glad midsommar, måste även säga Grattis pappa som fyller 46 år idag.

dagen har precis börjat jag har duschat och fixat mig lite ska väll ordna lite mer snart eftersom mormor och morfar kommer förbi en sväng sedan!

sen ikväll blir det andrea för hela slanten!


Dagens citat:
Margaret Meed - En av människans äldsta behov är att ha någon som undrar var man är när man inte kommer hem på kvällen. 

Av nathalie åström - 22 juni 2007 00:21

ps.sonja om du läser min blogg, ring mig imorgon eller nått! måste veta mer om när du kommer! skriver mitt mobil nummer på msn på namnet ifall du inte har det!

har lite saker jag måste veta. 

Av nathalie åström - 22 juni 2007 00:01



kvällen! andrea kom till mig runt 19.00 vi satt innne i mitt varma rum ett bra tag innan vi för flytta oss in till alles där vi kollade på kyle xy, efter det tog vi oss en tur till statoil, med glädjen i behåll. Kommer hem tar med oss en filt/täcke och sätter oss på balkongen och snackar och käkar godis! riktigt mysigt enligt mig, för cirka 5 min for andrea, och nu sitter jag här i min ensam het och filosoferar! 

Ovido - Quiz & Flashcards