Alla inlägg den 17 juni 2007

Av nathalie åström - 17 juni 2007 19:50

vaknade imorse utav att lelle ringde mig  + hans vänner efter att pratat med dom ett litet tag gick jag ner la mig i en fåtölj och sov där!

vaknade igen vid 12 och gick upp på mitt rum loggade genast in på msn och spenderade en bra tid där! när klockan närmade sig 2 tiden kom ida över, och vi försökte desperat att komma på något att hitta på, våra idéer var inte dom bästa oc hsluta med att vi gick iväg med gräs och slängde det åt pappa, sedan fikade jag klyftpotatis.  osv.

nu är klockan 19:52 och ska snart iväg på bio tsm, Sofia och Ida.

känner mig less och orkar inget just nu, fick reda på att jag ska till åkersviksskolan imorgon halv 9 för att räkna matte!

"JA" säger jag bara, kandet bli bättre?

Sedan är jag luspank! och kommer gå på bio med dom sista kronorna jag äger.

Det ända som kan muntra upp är ett par glada sms!

Såg även nu att bion kostar 95kr, och jag har 110kr.

så blir hemmagjorde popcorn och en dricka hemifårn, detta suger ju stort.

Men får väll se det posetiva, jag får göra något samtidigt som jag får se en film jag velat sett..

Ovido - Quiz & Flashcards