Alla inlägg den 8 juni 2007

Av nathalie åström - 8 juni 2007 06:39

skolavslutning!

vilken frihet, äntligen sommarlov.

Men igentligen har jag inget ljust att se framemot, förtillfället orkar jag inte säga mitt problem här på bloggen, men vem vet kanske berättar det någon gång också!

Idag ska jag ialla fall till skolan möta andrea sedan göra massa saker med lärarna och dom andrea niorna, efter det ska jag hem och fixa sedan blir det middag tillsammans med Andrea,Ida,och Linnea, När vi har äte våran middag och haft det mys ska vi fara in till ån, se vad som händer där.

När vi är nöjda där far vi kanske till bommen och ser om vi hittar någon.


känns som sista dagen jag ser dig idag,

fast att jag inte kanske kommer se dig.

vad kommer hända nu ?

är vi bara som två vanliga främlingar nu som aldrig kommer träffas utan kan bara snacka på msn om ingenting alls?

det är inget jag ser fram emot, kan jag säga.

men grattis till student och hoppas allt löser sig för dig.<3 


 

Ovido - Quiz & Flashcards