Alla inlägg den 5 juni 2007

Av nathalie åström - 5 juni 2007 23:49

The last time
You fall on me for anything you like
Your one last line
And years make everything alright
You fall on me for anything you like
And I no I don't mind

When you looked at me and said; I think you’re mine
I fell in love with you tonight

In your eyes I see the sign, I´m alive


you´re all i have.

snälla snälla jag ber dig en miljard gånger lämna mig inte!



  resten av dagen har vart toppen, började med en solig dag på berga och sedan efter det fick jag skjuss till andrea där man satt ute i solen och spelade spel, som andrea fuskade på som vanligt! efter ett tag gick vi ner på juniskär cafe eller vad det heter och tog oss en mini fika.satt där nån timme och snackade tills jag skulle hem och äte middag, när jag hade gjort det så ringde jag andreaoch jag for till henne efter en kvart. När jag kom dit tog vi oss en promenad och fixade inför fredag.När vi kom tillbaks till henne satt vi ute och spelade kort och hade oss gött.När klockan närmade sig 21;00 gick vi in kollade på desperata hemmafruar!  Då det var slutkollade vi på något anna program sedan bestämdej ag mig för att köra hem i kylan, kom hem och kände bördan och smärtan i huset.Detta hus är inte bra!! man mår typ piss när man kommer hit, alla problem ploppar upp i skallen och du vill typ skjuta huver av dig.Just nu sitter jag och tycker extremt synd om mig själv och vet inte vad jag ska hitta på. 
Av nathalie åström - 5 juni 2007 07:55

gårdagen;

när jag väl var hemma så satt jag och kollade på tv med öppen dörr eftersom jag inte pallade att vara ute.

När jag hade sutte av mig en timme vid tvn så var det middag tror jag.

när jag hade äte gick jag upp kollade på datorn och sedan la jag mig på balkongen med täcke,kudde och musik.

Somnade in skönt där i nån halvtimme.

När man hade vilat sig ute i det sköna så gick man till sängen och vilade i nån timme tills jag hörde att pappa ropade och tyckte vi skulle räkna lite procent.

Klev upp och gick ner, satt där i nån timme och räkna tills vi insåg att jag inte orkar mer.

Jag och mamma for på statoil sedan duscha jag.

efter det sov jag igen och vaknade imorse övertrött.


om en timme far jag till berga med arbetsslaget, ska även sitta och göra två matteprov där.


nu har vi inte pratat på några dagar och jag har förstått  att du kommer lämna mig, men jag ber dig ändå, stanna kvar!

du läser inte min blogg men om du gjorde det så hade jag hoppats du fattat hur mycket du betyder. 

Ovido - Quiz & Flashcards