Alla inlägg den 12 juni 2007

Av nathalie åström - 12 juni 2007 17:59

den här dagen är ett bra bevis på hur resten av sommaren kommer vara, känner mig ensam och tom, som om jag aldrig mer kommer få säga hej till dig, och som om det var sista gången vi sågs på mc donalds. Och där som allt värkade så bra, jag hade visst fel, jag anklagar inte dig för något eftersom dú ska följa vad du tycker, men jag hoppades så himla mycket på dig och mig, och nu måste jag sluta.


Var snart ett år sedan vi såg varann första gången och då jag fastna för dig, jag hoppas att du kommer komma fram till mig på gatufesten och säga hej. och sedan forsätta en konversation med mig.

Drömmar är drömmar och är det enda jag har att leva på nu.

Får önska dig lycka till i livet.

Av nathalie åström - 12 juni 2007 00:21

idag var dagen du försvann, du har nu lämnat mig kvar här och det ända som finns kvar är minnen  och bilder.

Har jag den tur jag hoppas jag har så kommer du tillbaks.


men känns som om jag är besatt av dig i onädan, och att mina vänner brinner av irretation utav att jag inte inser att inget kan bli occh att du har noll intresse för mig.

tycker att om nån känner så! säg det till mig, kan vara bra om jag får inse det. ni kan även kommentera på bloggen och vara anonyma. då kan ni ju även ge in en åsikt.


värdelöst som livet är, så ska jag försöka kömpa vidare och lösa mitt problem på något vis. Kommer struntai vad andra tycker om min lösning, bara det får mig på andra tankar.


i hope.. please don´t leave me. 

Ovido - Quiz & Flashcards