Alla inlägg den 9 juni 2007

Av nathalie åström - 9 juni 2007 15:57

vem håller jag på lurar ?

jag har ingen aning om vad jag själv håller på med, och förtillfället håller jg på löser hur jag ska klara mig igenom denna sommar, hur jag ska få ha roligt och skratta och skaffaoförglömliga minnen med andrea.

men just nu har jga ingen idé och vet inte alls hur jag ska klara det.

 Du lämnar mig om några dagar förhoppningsvis kommer du tillbaks. jag håller tummarna iallafall.


den har dagen har bestått utav sova, kolla på tv och så har jag äte jordgubbar!

ska kanske äta pizza idag, om jag lyckades fresta min mamma rätt så.

men vill tacka mina vänner och alla dom andra som fanns där för mig igår! TACK TACK TACK..

kan värkligen behövas ibland och jg har insett att man inte kan ha bättre vänner än vad jag har.

det jag gjorde eller det jag kommer göra är inte för uppmärksam het som vissa människor kan få för sig, utan det är bara för jag inte orkar hålla det inom mig nå längre  

Dom jag minns som var där med en hand var Andrea,linea,ida,steff,sabben,hill och sedan några jag inte kan namn på.


 


Av nathalie åström - 9 juni 2007 08:13

igår;

kvällen vart bra, allt började vid 4 och vi gjorde våran middag den vart helt ok, men alla var lite missnöjda endå.

När vi senare förberedde oss för stan så vart allt toppen och manville inte fara iväg.

När vi kom till stan gick vi på toa, sedan statoil, när vi hade vart där gick vi till navet för fia skulle komma, när hon ringde så hängde vi på en plus ett par tilll, inget speciellt hände men man fick vara social.

Det ända var att du inte kunde komma och säga hejdå till mig och det suger stort!

du far på måndag, och jag hoppas du är tillbaks lika snabbt!

tillbaks till historien, efter hängt med dom ett tag drog vi till min bror och hängde med ddom eftersom jag inte fick lämna alle och sabben för mamma och pappa. haha

sä satt där och hade det faktist jätte kul.

med kvart över 12 bussen for vi och allt var skönt.


Nu är det bara förbereda sig för dennna dag som kommer! 

Ovido - Quiz & Flashcards