Alla inlägg den 19 juni 2007

Av nathalie åström - 19 juni 2007 23:35

timmarna flyger iväg och idag har jag hunnit med det mesta från att lära in,äta,se på tv och vara social.

vad mer kan man begära på en dag? ja inte allt för mycket iaf. morgon dagen kommer nog bestå utav ett liknande schema, med en massa förhoppningar och drömmar.

Vi får alla hoppas att det slår in nån dag.


just det, har mig en "big question" som jag är nyfiken på, vilka är ni som läser min blogg, antingen säger ni på msn om ni har mig eller kommentera!

Nu är det bara hålla tummarna på att nån är social och säger!


Eddie Cantor -Han har inte en enda fiende i hela världen - men alla hans vänner hatar honom 

Av nathalie åström - 19 juni 2007 14:22

du sitter där väntar på bussen och ser alla dom förvirrade människorna rusa ut till jobbet för att hinna med allting dom ska.




nuhar klockan tickat och jag ska göra mig klar och sedan ta mopeden till andrea, var faktist en eeevig het sedan jag träffa henne nu. ska bli trevligt, hoppas alla får en bra dag, känner på mig att den här dagen blir toppen. 

Av nathalie åström - 19 juni 2007 14:17

Vad..
hade du på dig idag? jeans och och ett svart linne

har du gjort under dagen?v soit, vart in på mida dagliga stan tur, sett på tv
har du för frisyr? utsläppt, naturligt.
ska du göra innan dagen är slut? träna matte,hitta på något att göra
har du inte hunnit med idag? lärt mig en massa nya saker
ska du göra imorgon? fara till nivrena skolan och göra ett test/prov
vill du göra i helgen? då vill jag umgås med andrea och fara ut! =D
åt du senast? potatisklyftor
är det allra bästa med dig? oftast glad
gillar du hos dig själv? inget speciellt, bara min humor

När..
vaknade du i morse? klockan 7
är du rädd? när det är mörkt ute men lika så inne
grät du senast? kanske iförrgår, om jag minns rätt
skrattade du senast? idag, när minns inte, men var några gånger
var du på fest senast? skolavslutingen.
var du kär senast? är kär
gjorde du senaste något du egentligen inte ville? vet inte..
gav du en komplimang senast? minns inte, eller igår till fia, åt hennes bild

Vem..
kramade du senast? minns inte
saknar du? ja så otroligt mycket! tror dom flesta vet vem.
kysste du senast? cencurerat
vill du spotta på? ingen
skulle du vilja se ut som? mig själv
gjorde dig arg senast? mamma

Antingen eller..
glass eller godis? godis
morgon eller kväll? kväll
skidor eller pulka? pulka
julafton eller födelsedag? julafton
häst eller hund? hund
hjortron eller blåbär? blåbär
sol eller bada? båda!
röd eller blå? blå

Kan du..
simma fjärilsim? självklart
stå på ett ben? alltid
sjunga riktigt höga toner? njaaa, haha
baka? efter recept så går det väl okej
göra volter? nej, inte min bästa del!
hoppa upp på en häst med sadel? har ingen aning, men jag gissar väll på nej haha
ditt eget mobilnummer? självklart

Har du..
pallat äpplen? oja
tagit en främling på rumpan? vet inte... haha
tappat något värdefullt i toaletten? näe, tror inte det
skrikit åt en lärare? nej tror jag ej, jag är trevlig ;)
blivit dumpad? japp att jag har eller mer dissad!
förlorat någon nära vän? nej, bara två vänner som flytta till skåne.
varit i Asien? nej
kysst någon och sedan ångrat dig? ja förra året!

Ovido - Quiz & Flashcards