Alla inlägg den 3 juni 2007

Av nathalie åström - 3 juni 2007 20:00

Dagen;

den här dagen har jag slöat vid tvn, städat mitt rum, men runt 4 tiden gick jag över till ida där det diskuterades stort om dom kommande dagarna, när våra ord tog slut kollade vi på fjorton suger, och när filmen tog slut skulle jag hem på middag så iväg for jag på det.

När jag hade äte klart sprang jag över igen och vi snackade lite men gick tillbaks till mig direkt, eftersom ingen var hemma hos mig så kunde vi sitta ute och lyssna på musik. Otroligt mysigt om jag får säga det själv.


Men nu ska jag gå ner och hitta nått att dricka..


idag har mina känslor för dig vart bra, inga jobbiga tankar och känns som om inget är fel, fast att jag vet att du snart lämnar mig. 

Av nathalie åström - 3 juni 2007 14:25

vaknade till denna underbara sommardag,

solen lyste och hela familjen var ute och gjorde olika saker.

Kände mig en aning slö som låg och sov medans det fina vädret var där ute, så jag reste mig upp ur mina sköna säng gick ner tog mig lite fika ochsatt mig i vardagsrummet där dörren var öppen dit ut. satt där i någon timme och  hade det gött, gick sedan upp en snabbis med gick ner lika snabbt.

timmarna nu bara rusar iväg, och ida ska komma hit sedan..


Tror faktist jag ska fixa på mitt rum lite nu.

Men vi hörs..




 
Ovido - Quiz & Flashcards