Alla inlägg den 1 juni 2007

Av nathalie åström - 1 juni 2007 23:10

Håller nu på färgar håret,lägger upp bilder sedan på det nya resultatet..




i hope for you and me 

             

Av nathalie åström - 1 juni 2007 19:07

ny säng idag värkar det som. om bara tobbe svara så är allt lugnt!

och vad kommer hända sedan vet jag inte, så bara att höra av sig.  

Av nathalie åström - 1 juni 2007 17:51


 wihoo.  

 dagen har vart otroligt bra, speciellt stan med andrea!

kan inte säga att morgonen var så toppen kom till skolan och får redapå att man har 2 timmars sovmorgon,

men senare på dagen gjorde jag och andrea klart våra kläder på syslöjden.

'

När vi kom till stan, handlade jag nytt smink och sedan en tröja,

måte även till lägga att jga åt på mc donalds,

träffade även två trevliga människor där!  

 ´

Nu väntar jag på att få veta om vi ska köpa en ny säng till mig idag eller inte!

kan ju hålla tummarna för det iallfall.



Men du MÅSTE stanna. du får inte flytta!

hur ska då min sommar se ut?

kan du svara på det? 


Ovido - Quiz & Flashcards