Alla inlägg den 16 juni 2007

Av nathalie åström - 16 juni 2007 23:57

dagen i sin helhet!

det börjar med en upp stigning vid halv 12, då jag ser att linnae ville fara till stan så sminkade mig och gjorde mig redo, for in runt 1 och var där till 4. hon följde med mig hem vi byte om åt och gick och träffade erik som var och grillade med sina vänner men vi vände lika snabbt som vi kommit

När vi kom hem valde vi ut en film ur alles val, såg den med ett gott skratt och begav oss ut i kylan för att fotografera.

la även märke till att alla hund ägare är trevliga!  


På stan köptes det, två kläningar,tights, vita shorts och solbrillor


wiho dagen har vart toppen men lite underlig speciellt du! du chockar mig rejält! men det är otroligt possetvit!  


det där med min nyttighet går utför inte alls bra, ska man räkna på vad jag äter kan jag redan nu sluta.

På det andra är det på gränsen, jag har inte kunnat get upp! men samtidigt, Det ärbara att hålla in allt och göra sitt bästa!  

Av nathalie åström - 16 juni 2007 11:43

igår:

började med att jag for till berga vid 8 tiden. kan inte på stå att det var det roligaste där ibörjan! men efter ett tag vart allt böttre,vi gick bort til lsangroparna för att hänga på dom andra! på vägen dit fick jagtrevligt sällskap av daniel  tror jag, som sedan var snäll och lånade ut sin jacka.

Efter att vart där etttag och bara snackat och inte haft för sig något speciellt förutom att grahn gick och sa att jag var kär i han. så for jag,sofia,amanda och mörten in till max.fick skjuss utav någon johan!

vi vart kvar inne i stan en 45 min eller något. På vägen hem satt jag mest och sms:a med markus. 

när jag kom tillbaks till mitt kära hus så satt jag mig vid datorn, och här satt jag i ungefär  två timmar.  


vaknade för cirka 15 min och tror jag ska dö! är då jävligt trött!

men ska fara in till stan med linea, eftersom hon skulle kolla på något.


det där med ett nytt liv för min del går inte så bra, men jag försöker mitt bästa, jag ska kasta bort min blyghet och prata på och se allt från sin ljusa sida, och bara inse att allt går inte som man tänker sig med det har sin hake!

Ovido - Quiz & Flashcards