Alla inlägg den 21 juni 2007

Av nathalie åström - 21 juni 2007 17:47

dagen i sin helhet, klockan tjugo över 7 vaknade jag och kände stressen klev upp sminka mig och gick iväg till bussen. När jag kom till kvissle hoppade malin och rossi på och fia var redan i stan. Så vi trippade mot sommarskolan, dagen var dryg och vart inte lika mycket jobb som dom andra dagarna, men tiden gick jag gick och köpte hår spray och brunkräm med malin innan vi gick ner till bussen hem.

Kom hem och kollade på tv, tog sedan en stund vi datron innan jag tog mig en timmes tuplur innan middan, fick faktist pizza för det räkte inte med mat till mig. haha

nu sitter jag mest på min stol väntar på att andrea ska bli klar så ska jagvara med henne.


och sedan ska jag även prata med min bror som kommer få spel säkert, ska äta middag med han och hans vänner här hemma imorgon! eftersom mamma och pappa ska åka iväg!  

Sedan ska jag även prata med sonja som kommer upp till "norrland" snart 


dagens citat: Francois de la Rochefoucauld -Den som aldrig begår dårskaper, är inte så förnuftig som han själv tror. 

Av nathalie åström - 21 juni 2007 14:28



det jag behöver förtillfället är nya upplevelser, nytt folk och ny miljö en möjlighet att på börja något och lämna allt annat bakom mig.

men det kommer aldrig funka utan dig vid min sida.


Ovido - Quiz & Flashcards