Alla inlägg den 18 juni 2007

Av nathalie åström - 18 juni 2007 23:21

sommaren ser bara ljusare och ljusare ut  kommer det bli en lyckad sommar som jag hoppats på?

det är i ödets händer, och jag bara väntar på att få se vad som händer. Men nog har jag min högsta önskan och det är du, att få träffa dig, och umgås med dig igen.


Av nathalie åström - 18 juni 2007 18:35

känslan utav att ha någon med dig överalt och alla dom minnen man skapar tillsammans och sedan alltid minns.

det finns så mycket jag aldrig glömmer.  Sånt som får mig att le en regni sommardag.


vissa du tror du har närmast hjärtat kan helt plötsligt chocka dig, eller bara en helt vanlig vän som bara hugger dig i ryggen. det har hänt oss alla nån gång. och det är en av dom saker som sårar dig mest. Ibland tar vi alla dåliga beslut och gör bort oss själva totalt.  


med dig har jag minnen och jag har skämt ut mig så jag skulle kunna dö!

men ändå vill jag inte ge upp. Jag vill bara leva föralltid med dig.

 


Ovido - Quiz & Flashcards