Alla inlägg den 29 juni 2007

Av nathalie åström - 29 juni 2007 18:35

kom på att jag glömde att nämna i förr ainlägget

GRATTIS SABRINA! som idag faktist blir 18 år gammal!

jag får hoppas du blir lycklig över din present speciellt kortet. 

Av nathalie åström - 29 juni 2007 17:20

idag:

vaknade och var otroligt pigg, klev upp drog till stan där jag gjorde mina vanliga sysslor dom två tidigare veckorna, var meningen att jag skulle bli klar idag men han inte med allt så blir en tur på måndag också. sedan sommar jobb för hela slanten i 2 veckor.

har hunnit med en hel del, fixa och dona,har köpt, skor och jeans sedan fixat satt jag har mina sov platser i luleå!  


ikväll blir det att vara med andrea, tänkt att vi ska fara till sandörana där vi ska se vad som händer, ! sofai med fler ska vara där!


dagenskänslor är toppen är glad och sprallig och känner för det mesta, just nu längtar jag stort till gatufesten och lulekalaset! kommer bli den här sommarens största höjdpunkt!  

  


skriver mer ikväll då det hänt lite saker! 

Ovido - Quiz & Flashcards