Alla inlägg den 20 juni 2007

Av nathalie åström - 20 juni 2007 21:34

ibland känner du dig så ensa och övergiven som att du inte har någon att prata med, för ingen kan riktigt förstå den smärta du har.

och det bästa som finns är att få sitta för dig själv vid vattnet och slänga ur dig alla tankar du har i huvet.


jag känner en starkt inborrad smärta i kroppen som aldrig kommer lämna mig.

Att tänka på dig, och allt roligt du sagt och dom timmar jag han spendera med dig får mig att le och försvinna från denna yta i några få minuter  men det är dom bästa minuterna i mitt liv och jag kommer aldrig må så bra! 


Jag hoppas på att nån dag ska du höra av dig och säga till mig att du kommer tillbaks, att vi kan ses! eller att du kommer ner på semester och att du vill se mig en enda gång till.. 






Av nathalie åström - 20 juni 2007 16:57

dagens uppstigning var 20:20

dagens frukost bestod utav en yoghurt, (safari)

dagens outfit är ljusa gina tricojeans, ett svart linne och en blå gina trico tröja
dagens väder är soligt, men blåsigt (!)

dagens köp inget alls, men om det blir stan så en hårspray, brunkräm, och kanske skor från bianco
dagens generösaste var jonna som hämta mig idag!

dagens låt är jimmy eat world - kill

dagens tv-program är gilmore girls. inspelat från igår!

dagens film läju bli o.c, som jag ser på dvd.

dagens roligaste, har inte haft det så kulförutom då jag och jonna vart anfallen av en mås.


dagens middag blev pytt i panna


dagens snyggaste var sofia, som har gjort om sitt hår och det var hur bra som hellst (y)


dagens tanke är till dig, som alla andra dagar


dagens händelser var skolan(gjorde prov), kollat på tv.


dagens humör är glad, uttråkad och huvudvärk

Av nathalie åström - 20 juni 2007 14:28

dagen rusar iväg och mitt huvud håller på sprängas, känner också ett stort behov att fara in till stan.

ska även diskutera med min mamma och pappa idag angånde sonja och linnea som vill komma upp till "norrland" som dom säger.

skulle behövas lite nytt folk, och nya historier att lyssna på. så vad mer kan inte vara perfekt än att dom kommer.


dagens citat. Stephen Donaldson - Det finns alltid en vän för det hjärta som har visdom att se det.

Ovido - Quiz & Flashcards