Alla inlägg under oktober 2007

Av nathalie åström - 12 oktober 2007 11:03

godmorgon:

dagen har en lugn och kall känsla, men med en stark lycka utav helg, en glädje, frihet i nu 2 dagar.


min morgon började med ett lugnt väsen i klassen alla ansikten riktades neråt och ingen koncentration på datorn, utan på provet som våran lärare slängde upp vid våra ansikten.

 _


Nu ska jag skryta om min bror, som var något av det sötaste igår då han provade sina begravningskläder.

han provade för att se vad som passade till vad.

men han vart skitsnygg(y)

och söt sabben satt på golvet och skrev.

haha!

__

och efter skolan blir det middag med L sedan ska jag ringa C och även fara till Timrå. troligtvis.

Av nathalie åström - 11 oktober 2007 20:44

god kväll. träffade A och L på stan idag, vi gick lite, sedan lämnade A oss, vi gick på donken åt pommes o lite glass. sedan ringde J han var i stan. mys

iaf, jag o L gick till bussen runt halv 6 , en full buss och platser längstbak.

L följde med mig hem, vart en massa prat och sedan ett par tunga steg till solariet.

väl där la vi oss och stekte i en cirka 10 minuter precis.

vandra hem och hennes pappa kom så fort hon slängt av sig shoosen..

nu fundera jag på höra av mig till J som ringde då vi gick till bommen för o sola bestämde faktist att höras senare.. så kanske jag ska ta den äran då! __

Redovisning med carro o lume imorgon, sedan ett prov som det kommer vara ett stort frågetecken på.

Av nathalie åström - 11 oktober 2007 11:32

idag är jag på ett glatt humör, jag lyser starkare än solen, och jag har en extremt stor lust o träffa L efter skolan, men kanske blir K.

vi får se.

måste iaf meddela L ifall jag inte kan träffa hon /:


ska ha orientering idag. myspys är det ända jag kan få ut av min lycka av att få springa i skogen som en idiot och leta efter bokstäver.


_______


pinsamt om du läser detta men jag hade en riktigt toppen dag igår, och du pysen, du dog på sms:en just nu.


Av nathalie åström - 11 oktober 2007 08:18

godmorgon. dagen är bra, var en aning död imorse då jag insåg att jag var tvungen å kliva upp. men upp kom jag och min morgon var igågn.

gjorde klar mina ärenden,och satt mig vid köksbordet för att invänta att vi skulle gå.

nu har jag kommit till skolan! o ska snacka med carro!

Av nathalie åström - 10 oktober 2007 21:52

ursäkta mig för dåligt bloggande idag, men jag har inte haft med mig datorn idag, utan har haft min dag på åkersvik, där jag har lyssnat på en massa människor, träffade sofia, mys!


efterskolan åkte jag hem med andrea, som också var mys..

kom hem sminkade mig lite o fixade, sedan satt jag vid msn i ngra minuter innan jag begav mig till J, väl där for vi och kollade på en bil ett tag sedan tillbaks hem och så såg vi på tv... mysssssss

kom hem för inte så länge sedan och jag är nu trött och skriv sugen,

och längtar till helgen =D


Middag på stan på fredag med linnea bara följa med om man vill.

Av nathalie åström - 9 oktober 2007 21:31

ingen kan någonsin förstå hur det är att vara mig, hur det är att gå ut varje dag och känna hur livet bara leker med en, saker som ändras varje dag, sånt som var en vardag blir en mardröm.

Något du längre inte njuter av att få göra. det du förut längtade efter att få göra är något du nu helldre skippar och sitter hemma med en popcorn skål och en film.

Av nathalie åström - 9 oktober 2007 21:27

Livet.

allt har sin vändning och allt kan bli så fel, människor som bryter ihop för saker som inte är nått specielt i våra ögon medans det är ett av det värsta som har hänt för dom.

__________


kvällen har bestått utav Linnea kom över vi snacka lyssna på musik och promenera en massa.

Mycket kul i mina ögon, fick en lyckad kväll

Av nathalie åström - 9 oktober 2007 17:19

ska jag vara en skryt måns och säga jag fick VG, på småföretagande.

iallafall imorgon blir det åkersvik med skolan eller iaf entreprenörena!


sedan idag skulle man träffa K men blir inte idag haha.

blir till helgen kanske.

men spelar ingen roll för mig iaf! ska se om linnea kan kommer eller ej.


kärlek, vem vet nått om den, och vem kan förklara för mig hur man glömmer och lämnar nån man en gång vart så kär i

och hur kommer du tillbaks till dit gamla liv och dina gamla tankar..

Ovido - Quiz & Flashcards