Alla inlägg under oktober 2007

Av nathalie åström - 27 oktober 2007 11:06

jaha där ringde jocke. och min koncentration till datorn gjorde att jag fick en försämrad hörsel och hörde inte vad han sa i vissa lägen.


______________________________


hade fått ett sms av carro i natt märkte jag det var ju ett sött sms må jag säga!

Av nathalie åström - 27 oktober 2007 09:32

lovet är här! =D

jag var inte med jocke igår utan jag var på ikea med linnea och andrea, sedan for jag hem åt god middag, och senare runt halv nio kom linnea hit, vi hade det mysigt och kul. tog promenad genom bommen, åt popcorn, pratade!


hade även en dryg jocke på sms

"katt"

"vill du ha en katt?"

"katt"

ungefär



okej, min mobil är cp..

och jag vill ha en ny.


och ikväll blir det jocke. sedan får vi sevad som händer resten av dagarna!

Av nathalie åström - 26 oktober 2007 10:15

sitter och räknar ut balans och resultat, och undrar ska jag skjuta mig nu medans inte läraren har sett mit fjasko på pappret.


min mamma värkar inte ska ge mig pengar idag, så som hon brukar utan jag får vänta in till det rätta studiebirdaget kommer, så det hjälpte mig inte idag.


måste tipsa er att kolla in Björn Gustavsson på Youtube.

han varen succé verkligen bra.

fick höra av erik att det var ett måsta av mig att kolla in honom.

och det var precis vad jag gjorde.


Av nathalie åström - 26 oktober 2007 09:52

godmorgon det är nu fredag morgon och mina ögonlock hänger nere vid fötterna tror jag!

ja inte har jag det lätt eller.

jag undrar och undrar, ska vi skippa sista lektionen och fara till nolby ?!!


har nu rast och har vart på ica med carro och kristina.

och ja dom köpte sig käk.


snart är det lov och jag kan inget mer än att längta dit.

det kommer bli jocke, carro, sängen, det är vad jag har planerat hittills


men måste erkänna att musiken i mina öron som är cornelius wresvik, får mig att känna en viss lycka.

en varm känsla av glädje och kärlek sprids i kroppen och tar bort den kalla känslan utifrån

Av nathalie åström - 25 oktober 2007 20:53

oh saknar pocke ponken, var på stan med andrea ett tag efterskolan idag :)

vi tog kvissleby bussen hem runt klockan fyra, fy i mig att jag skrattade! prata med jocke och fick fara till hans lägenhet och vänta in mamma.

så jag traska till nolby, la mig i sängen och dog stort sett framför tvn.

och vet ni i morgon är det fredag och sedan lov, ska även till pocke imorgon, men då kommer han vara hemma när jag kommer haha! =D fast han ligger väll som en död fisk i sängen efter sitt jjobbar pass denna vecka.



Av nathalie åström - 25 oktober 2007 08:14

godmorgon!

nu är det torsdag, och jag tror min rumpa samt aalla andra kroppsdelar ramlade av i kylan i morse.



Av nathalie åström - 24 oktober 2007 18:19

She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything
Was as fresh as the bright blue sky
Now and then when I see her face
It takes me away to that special place
And if I stared too long
I'd probably break down and cry

 Guns N'roses


Av nathalie åström - 24 oktober 2007 17:03

har haft matteprov och du kan nu skjuta mig.

nej inte så alvarligt men inte bra..

efterskolan gick jag till navet och inävnta min mamma, vi hämtade pappa och ffor på mc donalds och träffade sabben o alle så åt vi en middag som vart sammanlagt 304;- haha

efter maten for jag hem med alle o sabben eftersom mamma o pappa skulle iväg o kolla på massa-



oooooh ska få kolla efter kisse katt till jocke! =D


haha henke sa till mig -

hellre en bollkalle i kanalen än en kall balle i analen.

Ovido - Quiz & Flashcards