Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av nathalie åström - 13 oktober 2007 12:54

sometime.

 

Har jätte tråkigt och vill till birsta. Kanske blir dte dte med linnea ett tag, för sedan ikväll ska man vara med Jocke.

vad som händer då får vi, jag vet själv inte.

 

min mobil har något fel. betteri visar fel och jag blir tokig, kommer dessutom itne få en ny idag.

och det suger. 

Av nathalie åström - 13 oktober 2007 12:02

GODMORGON!

Lördag idag.

och jag är trött eller rätt vaken men ändå.

lyssnar på musk som min bror har på sin dator och försöker att glömma hungern jag känner i magen för jag har inte tid o ork att gå ner o hämta nått.  

Av nathalie åström - 13 oktober 2007 02:12

goddnatt-

ny dag, ny början.

ikväll har jag vart hemma hos Andrea tillsammans med Linnea. vi har lyssnat på musik, spelat kort, och förtvidare på våra fantasier.

runt kvart över 12 kommer min mamma och hämtar mig.

jag far hem, hämtar mig en sockerdricka och går mot min övervåning, eftersom min storebror sover hos sabrina så vandrar jag in i hans rum och trycker på kanppen på datorn. datorn startar och jag slår mig genast ner.

Kommer in på msn och möts utav andrea, ida och jocke.

mysigt gäng i mina ögon.


införde även lite james bond citat, i min och andrea´s konversation.

tyckte själv att det var jätte kul.


Imorgon / senare idag

blir det jocke, eller först ska jag lura med mina föräldrar til birsta där dom ska införskaffa en ny mobil till mig eftersom min mobil har fått fel på batteri, och lika bra att köpa en ny då (a)


 

 

Nej har hyffsat ont i min rygg, av denna dåliga stol medförs en 80årig kvinnas rygg, en data nacke som är värre en förr, samt ett par glass ögon som ger dig en av dom besäta synerna, så du ska kunna se till skarmen som står 10 m bort. och inte nog med det, trött är jag också, faktist lika trött som skalman då hans klocka ringer,

och det är D Å L I G T 

Ovido - Quiz & Flashcards