Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av nathalie åström - 23 oktober 2007 14:23

okej har lektion, eller har rast, och jag är dåligt less just nu, alltså pratar man med mig vill jag bara skjuta den personen i huvudet.

jag är glad idag men är en aning trött och vill ifrån lektionen.

och gruvar mig inför matte provet imorgon känns inte kul och inleda året med ett ig i matte.


Av nathalie åström - 23 oktober 2007 13:09

Tiderna går och tankar och funderingarna blir allt större.

Känslor växer och får en stor betydelse i livet.

Rädsla och trygghet blandas.

Om vad man ska tycka och tro.

 

Jag vet inte vad jag känner men jag vet att jag är trygg hos dig fast att du ibland skrämmer mig, och hur jag ska reagera och hur jag ska vara när du är onykter vet jag inte, vad är smartast av mig?

Jag har startat ett par känslor för dig, dem växer och växer och blir allt större, jag mår bättre med alla dagar som går.

 

Att du behandlar mig med respekt får mig att respektera dig, och jag inser nu hur mycket som kan offras för att få vara med dig.

Av nathalie åström - 23 oktober 2007 12:10

okej nu har jag haft lunch.

det var äckligt såg ut som hår p kycklingen men var sener eller nått.

men gillade inte och slängde min och tog två mackor.

Nu är det endast en 20 min kvar sedan blir det företagseknomi A som jag mer än gärna spolar i toan.

efterskolan blir det hem och se på tv, ta det lilla lugna!



19 - oktober - 2007

hur länge det håller är en fråga, vågar inte förlita mig på det men jag kan inte gömma det.

håna mig när detta försvinner för kommer se ut som en idiot.


Av nathalie åström - 23 oktober 2007 12:08

godmorgon.
imorse var en mardröm ville inte kliva upp, men hade ingen bra ursäkt för att stanna så det ända jag kunde göra var att kliva upp och gå till skolan.
fick sitta och små chatta tillsammans med sabrina på bussen och det var riktigt trevligt, nu sitter jag i klass rummet och orkar värkligen inte plugga.

Ovido - Quiz & Flashcards