Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av nathalie åström - 6 oktober 2007 10:23

okej, igår:

mamma hämtade mig efter skolan, vi for till Matfors till carros garage och lämnade mina saker där, sedan bar det av hem, bytte om och fixa mig satt mig vid datorn för att inspektera lite, medans jag väntade på att J skulle komma och hämta mig.

Klockan halv 7 går jag ut till vägen och blir upphämtad far på statoil, hyr en film(gangsters), sedan hem till han lämna sakerna, sedan till kvissle lämnade bilen och där efter en prommenad till han igen.

Kom dit och snackade och fick se en städad lägenhet, med tre stolar haha =D

sedan vart det tv, en stund men byttes till filmen som värkade vara en succé. Filmen var 2 timmar lång, och man såg fram emot det.

Men det sluta med att det var 2 timmar handling, eller handling vill jag inte påstå, men sånt där som brukar vara innan filmen kommer igång, typ den första 30 min, så var hela denna film, och den vart lite halvt dryg, så skyller på J. ta åt dig äran! :)

efter filmen spelade han lite gitarr, och vi snackade mest, lite tv och idol vart det, vid halv 12 kom mamma o pappa och hämta mig.


sedan hem till carro o fick middag/mackor :)

sedan sov vi, o nu är jag vaken, har fikat o allt =D


Ovido - Quiz & Flashcards