Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av nathalie åström - 17 oktober 2007 17:26

hemma från skolan nu, efter skolan träffade jag linne vid bussen när vi har hopapt på bussen ringer andrea och vill att vi hoppar av och det gör vi också!

så var med hon i kanske en timme sedan gick vi till bussen o nu är jag hemma.


ursäkta ni som har umgåtts med mig idag, men jag är hyffsat trött och less. vet inte vad det är med mig.


______________________


OH-OH.. jag vart glad över mitt svar, det var icke negativt och nu ärdet ända, vad kan hända i framtiden. kommer allt flyta på som pp räls ?

Av nathalie åström - 17 oktober 2007 12:34

sitter och väntar på ett avgörande svar. om vad som ska ske i våran framtid.

 Jag kan inget mer än hoppas på att jag för en gångs skull ska få det jag vill ha här i livet.

Nu har jag matte med min älsklings lärare ann. skjut mig helldre seriöst. vänta snart kommer hon dampa för att inegn fäller ner skärmarna...

Av nathalie åström - 17 oktober 2007 08:45

Jaha inget är som förut. hur mycket längre ska vi orka stanna i det hus vi växt upp i ?

ja inte vet jag men det är en bra fråga.

kanske jag får min chans nu snart?

vi kan alla hoppas och be om att det blir så, för jag hoppar värkligen det, kommer tjuta av glädje!


Av nathalie åström - 17 oktober 2007 08:37

jaha nu är det onsdag morgon, och jag är trött o mår illa.... vet ni hur less jag är på det, har vart det sedan i måndags.

I alla fall nu har vi engelska, och jag ska göra en presentation om min dream vacation

just nu står våran lärare och snackar engelska med en fransk bryting. måste säga  att hon ärbra.

efterskolan vad ska vi göra då? nej det vet jag inte och jag undrar det än, kommer nog inte vara med jocke för bestämdes inget. så undra om jag ska ge lite uppmärksamhet till mina vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards