Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av nathalie åström - 22 oktober 2007 19:04

idag runt 12 träffade jag fia, vi gick runt en kort stund, innan vi gick på subway, åt lite och sedan for vi till Nolby och städa i jockes lägenhet. fint vart det också. När fia åkte mötte jag linnea och hon fick följa med upp en stund, men vart en aning långtråkigt och vi åkte till.  har faktist fått klass foto idag. och nathalie vart misslyckad.   och har vart på en prommeand. men nu är jag själv och jag vill nolbyyyyyyy... :| 

Av nathalie åström - 22 oktober 2007 10:29

okej, nu är det måndag morgon och jag mår illa.

så ska göra den lite värre o säga att jag inte pallar nå mer skola.

haha

efterskolan ska jag till jocke o städa, kanske får med mig andrea och linnea som kan prata med mig medans jag leker kvinna.


blää. orkar inte sitta här något mer.


vet ni hur plugg sugen jag var i morse, vet inte vad det var med mig igår faktist :|


HAHA. tyckte det var kul, jocke berätta igår att han hade rakat av arons ögonbryn då han sov haha

Ovido - Quiz & Flashcards