Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av nathalie åström - 15 oktober 2007 22:08

mm nu är det kväll  och jag är trött men kommer inte somna än på ett tag. eftersom jag tog en tuplur förut.

 sitter just nu och kollar på filip och fredrik, och måste säga att jag värkligen älskar dom.

fick nyss ett samtal från jockepocke, han hade äntligen slutat sin dag och det lär ju vart en aning mysigt.

sedan fick jag ett sms av erik min lilla vän om att vi ska se film imorgon som jag har lovat..


nej nu ska jag forsätta och kolla på tv, samt vara inne på msn..

Av nathalie åström - 15 oktober 2007 20:32

jag är trött och orkar inte argumentera.

jag har nu legat död ett tag  i mina föräldrars säng, men klockan åtta slog jag igång på fyran eftersom mormor och morfar skulle vara med och visa upp sig.

Och nu har jag sett dom och det var roligt, hörde hur mamma skratta högt där nere.

och måste duscha



Av nathalie åström - 15 oktober 2007 10:56

i wanna hold you... tjalala

låten spelas i mina öron i en lagom volym satt carro inte ska höras dess skrål.

min mage vrålar efter lunch och jag kommer snart tugga sladd.

som lunch blir det subway,och jag kan inte göra mer än att längta.

__


som tilllägg har jocke dött, och jag börja undra, när det ska vibbrera i mobil.


 Det sker en stor förändring i vårat liv. våran dyrbara tid blir upptagen och våra hjärnor tänker och tycker inte samma sak längre.

Vänner märker skillnad medans du själv tror att du är den desamma.

och för att begripa det du gör behöver du en rak och ärlig vän som kan ställa sig mittemot dig och berätta för dig vem du har blivit.



Av nathalie åström - 15 oktober 2007 10:56

i wanna hold you... tjalala

låten spelas i mina öron i en lagom volym satt carro inte ska höras dess skrål.

min mage vrålar efter lunch och jag kommer snart tugga sladd.

som lunch blir det subway,och jag kan inte göra mer än att längta.

__


som tilllägg har jocke dött, och jag börja undra, när det ska vibbrera i mobil.


 Det sker en stor förändring i vårat liv. våran dyrbara tid blir upptagen och våra hjärnor tänker och tycker inte samma sak längre.

Vänner märker skillnad medans du själv tror att du är den desamma.

och för att begripa det du gör behöver du en rak och ärlig vän som kan ställa sig mittemot dig och berätta för dig vem du har blivit.

Av nathalie åström - 15 oktober 2007 09:10

Godmorgon.

åter igen måndag

jag är trött och vill bara lägga mig i min säng som en död fisk.

idag är min tanke att ta det lugnt om ingen hör av sig, imorgon blir det stan med ida och senare på kvällen blir det att vara med min kära vän erik, ska dessutom få låna en film av denna pojk.


__


ohohoh. vill ha pengar.

Ovido - Quiz & Flashcards