Alla inlägg den 28 oktober 2007

Av nathalie åström - 28 oktober 2007 17:36

vart hämtad igår utav jocke runt 2 - 3 tiden vi for och fixade en massa ärenden, sedan for vi på lidel, och pantade samt testade lite av deras mat.

när vi var klar där med fyra kassar mat haha så for vi till theres och kollade på jätte söta kattungar, och jocke ska kanske ha en om den som rådde om dom gav bort dom! hoppas säger jag.

efter det for vi på hemmakväll och hyrde sju filmer, sedan bar det av till lägenheten där det vart middag samt ett mysigt prat.


efter maten gick vi o la oss och kollade på två filmer samt myste en hel del..

kvällen gick vi somnade och vaknade imorse. små prata sedan åt vi frukost och han diskade.

Ja efter det skjussa han mig hem, och så for han iväg.

har nu vart med ida några timmar och väntar på att hon ska komma tillbaks från middagen sin


haha skickade även två UR SÖTA sms till både carro och ida, tror dom uppskatta dom väl, och älskade mig mer än aldrig förut.


_____________


jag behöver mina kompisar stöd för att må bra, vissa ger dig det du behöver andra inte.

jag vet vart jag har vissa och andra inte, och ska ta vara på dom som jag älskar mest och dom som visar mig heder och respekt.

Ovido - Quiz & Flashcards