Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av nathalie åström - 8 oktober 2007 21:41


Haha. tyckte J var extremt gullig nyss samt min bror. börjar med J:min telefon ringde nyss så mosade kissen för att nå telefon,svara och det är J, den pluppen trodde jag satt o surade för jag hade inte svarat på sms:en han skickat, och han hade även skickat en miljard men inga hade kommit fram, dessutom hade han råkat vält ut två pallar med julmust på jobbet också, det var en aning komiskt det också.. JA det är otroligt dom gör julmust nu!! undrade över det jag med..


 nu till min brorhör hur han ropar på mig nerefrån, han frågar om paprikan var god som låg ner blandad imaten, jag sa att jag hade undvikit den då jag åt, till svar får jag:

bra, då kan jag äta den. för det du hatar älskar jag....


Och måste nästan skryta om mitt hypersnygga "nya" databord,med andra ord är det mitt nattduksbord som nu står emellan tvn och sängen sedan ligger det en hög med kuddar samt mitt täcke som jag sitter på. men får ett svårt rygg problem av detta. ____-im not the one you think i am.

Av nathalie åström - 8 oktober 2007 15:49

har nu haft matte minus och sitter där av med carro i klass rummet vi slutade för en 18 min sedan och jag sak snart dra

Av nathalie åström - 8 oktober 2007 10:28

Tänkte jag skulle säga till mina närmaste vänner att om jag någon gång behandlar er respektlöst, och beter mig som om jag struntar varsig ni lever eller ej.

Strunta i mig, lämna mig själv, tyck inte synd om mig, för det är i så fall inte synd om mig.


Ingen ska ta åt sig utav att jag skriver så där, jag syftar inte på någon eller något.

har bara funderat på det och vill förmedla ut det.

Av nathalie åström - 8 oktober 2007 10:26

Shadows fill an empty heart
As love is fading
From all the things that we are
And are not saying
Can we see beyond the scars
And make it to the dawn

Change the colors of the sky
And open up to
The ways you made me feel alive
The ways I loved you
For all the things that never died
To make it through the night
Love will find you

Av nathalie åström - 8 oktober 2007 10:09

Sitter i ett grup med en carro, samt ett starkt sms:ande med J.

Vet inte vad han tycker om min idé, men tror han kommer ändra sig, varsig han får vara med eller inte.


Efter skolan ska jag stanna en stund med carro o plugga sedan blir det K för hela slanten, kan vi i alla fall hoppas på.

skulle vara trevligt..


har just nu ingen ork till att starta en novell, eftersom min mage äter mig innefrån just nu.

sedan efter lunch ska jag ha matte med min älsklings ann, som jag helldre skjuter huvudet av, ska jag vara helt seriösa med er, så är jag grinfärdig när jag ser hon.

Hon tvingar mig räkna matte och hon ser inge posetivt på mig, sur är hon också....


Nu ska jag in på aftonbladet och läsa vad dom har för trevligt där!


Av nathalie åström - 8 oktober 2007 08:16

saker du var beroende av förut, känner du en störe rädlsa utav nu.

det känns som du döljer sanningen för dig själv och inte vågar inse att allt är inte rätt, och att du har fel.


 _

 morgonen började med en rykande buss, med en ny buss bakom, ett bussbytande till en buss med en sur chaffis.

fast när man närmar sig klass rummet möts man uav att se Carro sitta där inne.


Nu väntar jag på start, samt svenska

Ovido - Quiz & Flashcards