Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av nathalie åström - 16 oktober 2007 22:55

nu ska jag ägna ett inlägg åt några av mina vänner eftersom jag vill att dom ska veta att jag inte sviker dom, hur nonchalant jag än kan vara just nu..


andrealundström_ mycket händer, allt förändras, men min vänskap till dig är lika big som sist jag checka. mycket uppmärksamhet till dig.

linneaengberg_ dear friend. du är min chatter kärring. you now everything about me;) och mer ska du få veta. vågar he ut dom mest döljda hemligheter till dig.

idaåkebrand_ vi kommer alltid förbli lika bra vänner spelar ingen roll om vi inte träffas på 10 år så kommer vi ändå stå varandra otroligt nära.

sofiahellsen_ go minnen med dig, men känns som om allt detta inte kommer ske igen, synd är det tycker jag /: men får glädjas av alla våra bilder! haha

finns inget mer att säga om dom än att skratta.

carolinelarsson_ du är en ny vän som kom in till mitt liv för ungefär 6 veckor, men banne mig att jag gillar dig. du är en vän jag håller hårt nu.

erikåberg_ för alltid vänner i vårt och tårt, sedan barns ben har vi hållt ihop och nog gör vi det tills vi hamnar i kistan också, du ska med på mina bröllop och jag på dina.


Det där var dom jag umgås med mycket, eller kände för att ge ett litet ord. men det finns så många fler.   hojta på mig om jag ändras. för jag kommer antagligen icke märka det

Av nathalie åström - 16 oktober 2007 22:27

idag har hag vart trött som en död fisk och inte orkat jobbat. utan det so mhöll mig uppe var att man skulle få träffa ida efter skolan.

så efterskolan traska jag till stan och träffade ida, hon innhandla sina saker och sedan gick vi o handla tuggummi. sedan vart det navet för att vänta in jocke, när vi väntar ser vi en stackars gubbe som har slagit huvudet, men polis o ambulans kom dit.

så efter en stund kom även jocke. vi fick åka med och hämta en nyckel, sedan vart det hem till lantbrukarev för att släppa av ida:)

där efter for vi och tanka, sedan till myre för att checka nå bord, som sedan gjorde pocke en aning sur. hahaha

jaja. vidare til lhistorien, vi for på ica och pantade sedan inhandla vi vara o där efter vart det en varsin pizza so mfick följa med upp till han lägenhet.

när vi äte och han diskat så vart det en massa film o mys.

runt halv 10 skjusade han hem mig o jag kan inte sova så tänkte föra lite blogg därför!!

Av nathalie åström - 16 oktober 2007 08:15

godmorgon.

tisdag morgon och jag har trött :|

efter skolan blir det stan samt att jag kommer bli sveriges sämta vän!

Ovido - Quiz & Flashcards